شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آذری-جهرمی
جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

یکی از علل اختلال اینترنت در روز گذشته جلوگیری از فروش سوالات کنکور بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از علت‌های اختلال اینترنت در روز گذشته جلوگیری از فروش سوالات کنکور بوده است.

ادامه مطلب

جهرمی

خبر خوش وزیر ارتباطات برای مردم فارس

محمدجواد آذری جهرمی درباره دسترسی به اینترنت همگانی در استان فارس توئیتی را در فضای مجازی منتشر کرد.

ادامه مطلب

جهرمی

ژست تبلیغاتی آقای وزیر برای حل مشکل اینترنت ثابت

ژست تبلیغاتی وزیر ارتباطات درتصویب لایحه‌ بازپس گیری کانال‌های سیم مسی از مخابرات برای رفع مشکل اینترنت خانگی، یادآور وعده های مکرری است که پیش ازاین برای حل مشکل کیفیت اینترنت داده شده بود.

ادامه مطلب

جهرمی

یادداشت آذری جهرمی در حوزه انتخابات: بازار وعده‌فروشی

انتخابات در عالی‌ترین کارکرد خود، انتخاب یک فرد نیست؛ بلکه انتخاب یک رویکرد میان گزینه‌های پیش‌روی یک جامعه است. این که یک جامعه تصمیم‌ بگیرد تا اقتصاد، سیاست، آموزش، بهداشت و سایر وضعیت‌ها، نیاز به چه نوع بازنگری‌هایی و رویکردی دارد.

ادامه مطلب

جهرمی

جهرمی برای توسعه همکاری‌های حوزه ICT به قطر سفر می‌کند

وزیر ارتباطات برای پیگیری برنامه های کشورمان در توسعه همکاری‌های ایران و قطر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دوحه سفر می کند.

ادامه مطلب

اذری جهرمی

آذری جهرمی:

پیشرفت در جهت رسیدن به کمال را دنبال می‌کنیم/نباید در عرصه توسعه ارتباطات عقب بنشینیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردهای توسعه ارتباطاتی امروز کشور را در راستای تحقق ایدئولوژی عدالت در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: هدف ما پیشرفت در جهت رسیدن به کمال است و نباید کم‌کاری در روشن‌گری و تولید محتوی بهانه عقب نشستن از پیشرفت در توسعه تکنولوژزی‌های ارتباطاتی کشور شود.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی: هوای تازه

نگاه به روابط بین‌الملل و تعاملات جهانی، گویی برای برخی از گروه‌های سیاسی موضوعی جز برقراری چیزی مشابه نفت در برابر غذا یا همان حداقل تعامل برای «زنده ماندن» نیست. این همان تفاوت هفتم میان دو رویکرد «زنده ماندن» و «زندگی کردن» است.

ادامه مطلب

جهرمی

یادداشت ششم جهرمی در حوزه انتخابات: رفاه صدقه‌ای یا رفاه توسعه‌ای

بخواهیم یا نخواهیم، هر روز یکی از هزاران چهره‌ دردِ فقر و کم‌برخورداری رژه می‌رود در برابر چشمان ما. دردِ «زنده ماندن» که نه می‌شود ندیدش و نه می‌شود در برابرش واکنشی نشان نداد.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی: «کشکول آرزوها»

همواره کاندیداها با صدایی رسا فریاد می‌زنند که دارای برنامه هستند. برنامه‌ای که رنگِ آبادانی خواهد زد به تمام مشکلات! اما آنچه به‌عنوان برنامه از آن یاد می‌کنند بیش از هر چیز، فهرست درهمی از آرزوهایشان برای آینده‌ کشور است. فهرستی که بهتر است آن ‌را «کشکول آرزوها» بنامیم.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی: تیم مقدم بر برنامه و نفر

انتخاب بهترین رییس‌جمهور، چیزی مانند انتخاب بهترین سرمربی برای یک تیم فوتبال است. بهترین سرمربی برای بازی خوب و قهرمانی خیلی ضروری است؛ اما کافی نیست. بدون یک تیم خوب، در عمل نمی‌توان انتظار داشت تا آن تیم حتی با بهترین سرمربی جهان هم بتواند قهرمان یک لیگ محلی شود.

ادامه مطلب