شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سامسونگ
تبلت

بررسی تفاوت گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.

ادامه مطلب

سامسونگ

رندرهای گلکسی A۱۳ ۵G منتشرشد: ارزان‌ترین موبایل ۵G سامسونگ

سامسونگ در تلاش است تا مثل بسیاری از برندها گوشی‌های ۵G بیشتری را به دست کاربران برساند. این شرکت به‌زودی از ارزان‌ترین موبایل ۵G خود با نام گلکسی A۱۳ ۵G پرده برمی‌دارد که به‌تازگی رندرهای آن به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ از نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ‎۳ رونمایی کرد

امروز سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود دست پر حضور داشت و از دو گوشی تاشو، ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما کره‌ای‌ها به همین محصولات بسنده نکردند و نسخه ویژه آن‌ها را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون روانه بازار می‌شوند. تمام محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ در این نسخه ویژه به فروش خواهند رسید.

ادامه مطلب

گلکسی

حدود قیمت گلکسی A۲۲ ۵G سامسونگ چقدر است

گوشی سامسونگ گلکسی A۲۲ ۵G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن قیمت بازارهای مختلف می‌تواند یک حدود قیمت از این محصول را در بازار ایران ارائه کند.

ادامه مطلب

گوشی همراه

اپل صدرنشین بازار گوشی‌های ۵G در فصل اول ۲۰۲۱ شد؛ سامسونگ در رتبه چهارم

اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با عرضه حدود ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون ۱۲، صدرنشین بازار موبایل‌های ۵G‌ شد. با وجودی که میزان عرضه موبایل‌های در فصل اول ساری جاری میلادی نسبت به فصل چهارم ۲۰۲۰ افت ۲۳ درصدی را تجربه کرد، اما همچنان قدرت بازار ۵G را در دست دارد.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری رمزارز را به گلکسی اضافه کرد

دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی از این پس می‌توانند به لطف کیف پول اختصاصی سامسونگ، رمزارزهای خود را در گوشی‌ هوشمند مدیریت و ترید کنند.

ادامه مطلب

سامسونگ

مراسم معرفی قدرتمندترین گلکسی سامسونگ

شرکت سامسونگ در کنفرانس آنلاین خود جدیدترین محصولاتش در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد

ادامه مطلب

گوشی

سامسونگ روی توسعه موبایل تاشویی که به دو طرف تا می‌شود کار می‌کند

سامسونگ امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند و حضور گسترده‌تری در بازار موبایل‌های تاشو خواهد داشت. پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که به دو طرف تا می‌شود.

ادامه مطلب

موبایل

سامسونگ احتمالا روی گوشی تاشدنی دوال فولد کار می‌کند

به‌نظر می‌رسد سامسونگ روی دستگاهی کار می‌کند که دو بار تا می‌شود و شاید دوال‌فولد نام بگیرد. احتمالا دستگاه تاشدنی جدید سامسونگ اواخر سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

ادامه مطلب

گوشی

سامسونگ تولید سری گوشی‌های گلکسی نوت را متوقف می‌کند

طی اخبار واصله سامسونگ قصد دارد تولید سری گوشی‌های گلکسی نوت را متوقف کند و این در حالی است که سامسونگ سکوت اختیار کرده است

ادامه مطلب