جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
سامسونگ
سامسونگ

کنترل صوتی تلویزیون‌ با لهجه‌های زبان فارسی

شرکت کره‌ای سامسونگ در سازگارسازی تلویزیون هوشمند خود با بازار ایران،‌ ۴۱۰ دستور صوتی فارسی را به پیش‌فرض‌ دستورات این محصول اضافه کرده است. برای دقت تشخیص فرامین صوتی با لهجه‌های مختلف، دستورات در ۱۰ شهر ایران ضبط شده‌اند.

ادامه مطلب

تبلت

با تبلت جديد سامسونگ آشنا شويد

همين هفته‌ي پيش بود که آژانس TENAA مستقر در کشور چين به تبلت جديد سامسونگ با نام Galaxy Tab S2 8.0 دست پيدا کرد. خبري که بازتاب زيادي در رسانه‌ها داشت و باعث شد همه از برنامه‌ي اين شرکت کره‌اي براي ساخت تبلت جديدش با خبر شوند.

ادامه مطلب

سامسونگ

هشدار عجيب سامسونگ به دارندگان تلويزيون‌هاي هوشمند جديد

سامسونگ به مشتريانش هشدار داده که از صحبت کردن درباره مسائل خصوصي خود جلوي تلويزيون‌هاي هوشمند ساخت اين شرکت خودداري کنند.

ادامه مطلب

سامسونگ

ایراد نرم‌افزاری جدی در گالکسی اس‌5

ایرادی جدی در تلفن همراه هوش‌مند گالکسی اس‌5 که گل سرسبد محصولات سامسونگ است دوربین این گوشی را کاملاً از کار می‌اندازد.

ادامه مطلب

واعظي

تذکر وزیر ارتباطات به نمایندگی سامسونگ

وزیر ارتباطات ضمن انتقاد از عدم دسترسی کاربران ایرانی به برنامه‌های سامسونگ، به نماینده این شرکت در ایران مهلت داد تا برای حل این مشکل اقدام کند.

ادامه مطلب

گوشي

بزرگترين گوشي هوشمند جهان از راه رسيد

محصول جديدي که با نام Galaxy Mega عرضه شده بزرگترين گوشي هوشمندي محسوب مي‌شود که سامسونگ تا به حال روانه بازار کرده است.

ادامه مطلب

تلويزيون هوشمند

ساخت تلویزیونی که قادر به صحبت با انسان است

یک شرکت سازنده تلویزیون موفق به ساخت دستگاهی شده که می تواند گفته های افراد را درک کند و با انسان صحبت کند.

ادامه مطلب

GALAXY SII

سامسونگ فروش 30 میلیون‌ گوشی گالاکسی را جشن گرفت

سامسونگ الکترونیکس،از پیشتازان تولید تلفن همراه در جهان،اعلام کرد که سرجمع فروش گوشی‌های هوشمندگالاکسی و گالکسی SII از 30 میلیون‌ گوشی گالاکسی فراتر رفت.

ادامه مطلب

سامسونگ

برای مدیریت توان در گوشی‌های هوشمند TD-SCDMA،

سامسونگ تراشه‌های شرکت دیالوگ را برگزید

شرکت دیالوگ (Dialog) که در زمینه‌ مدیریت توان و فناوری‌های بی‌سیم کوتاه برد فعالیت می‌کند خبر داد که شرکت سامسونگ در گوشی‌های هوشمند TD-SCDMA خود به نام اس 5368 از فناوری مدیریت توان سامانه این شرکت استفاده خواهد کرد.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

رقابت هوواوی با سامسونگ برای تولید گوشی هوشمند

به گزارش موسسه تحقیقاتی ABI که در حال بررسی بازار در حال رشد گوشی‎های همراه در آسیا-اقیانوسیه است، افزار‎ه‎های رده پایین هوواوی، ZTE و میکرومکس درصدد رقابت با سامسونگ و همکاران هستند.

ادامه مطلب