پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
شبکه-های-اجتماعی
شبکه های اجتماعی

چه افرادی بیش‌تر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

در سراسر جهان افراد بین ۲۰ تا ۲۹ سال بزرگترین کاربران رسانه‌های اجتماعی هستند و گروه سنی ۶۰ سال به بالا، کمترین تعداد کاربران فعال را دارد.

ادامه مطلب

محمود لیائی

نقش کلیدی شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

آیا شبکه های اجتماعی واقعا باعث افسردگی افراد می شود؟

این روزها شبکه های اجتماعی در زندگی بیشتر مردم نقش مهمی ایفا کرده و ساعات زیادی از اوقات فراغت در این شبکه ها سپری می شود. این موضوع موجب شده است که شاهد تاثیرات مختلف اجتماعی، روانی و فرهنگی این شبکه ها در زندگی افراد باشیم.

ادامه مطلب

فضای مجازی

تگزاس حذف کاربر از پلتفرم‌ها به دلیل انتشار دیدگاه را ممنوع کرد

ایالت تگزاس آمریکا قانونی را برای شبکه های اجتماعی و سرویس های وب با بیش از ۵۰ میلیون کاربر وضع کرده تا کاربران را به دلیل انتشار دیدگاه‌هایشان از پلتفرم حذف نکنند.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

کدام پیام‌رسان قوانین ایران را می‌پذیرد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انسداد وی‌چت در سال ۱۳۹۲ در ایران توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و مذاکره گروهی از ایران برای مذاکره با مدیران این پیام‌رسان، گفت: پس از تبادل نظرها و پیگیری‌های یک‌ماهه، در نهایت پاسخ وی‌چت چین این بود که به دلایلی از حضور در ایران معذوریم.

ادامه مطلب

کانال مانش

ممنوعیت نشر محتوای مرتبط با پناهندگی در شبکه‌های اجتماعی

«پریتی پاتل» وزیر کشور انگلستان از شبکه‌های اجتماعی خواست تمامی مطالب با محتوای پناهندگی و عبور از کانال مانش را که می‌تواند باعث تشویق پناهجویان شود حذف کنند تا جلوی تشویق این دسته از افراد گرفته شود.

ادامه مطلب

فیس بوک

فیس‌بوک مصونیت سیاستمداران را لغو کرد

فیس بوک روز گذشته از لغو مصونیت ویژه سیاستمداران خبر داد که بر اساس آن پست‌های ارسالی این افراد حتی در صورت نفرت‌پراکنی حذف نمی‌شدند.

ادامه مطلب

فضای مجازی

چند نکته درباره رویکرد نامزدهای ریاست جمهوری پیرامون دسترسی به شبکه‌های مجازی

یک کارشناس در ارزیابی خود از موضوعات و سوالات مطرح شده در نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: نامزدها باید درباره این موضوعات صحبت کنند که مشکلات مدیریت اینترنتی چه مواردی بوده و برای آن چه راهکار و برنامه‌ای دارند؛ باید بگویند دسترسی مردم به شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت به عنوان دسترسی همگانی چطور خواهد بود؟

ادامه مطلب

شبکه اجتماعی

انتقاد گروه‌های حقوق بشری از بی توجهی شبکه های اجتماعی به حریم خصوصی کاربران

۲۸ گروه مدنی و حقوق بشری از قانونگذاران اتحادیه اروپا خواستند تا در قوانین پیشنهادی جدید برای نظارت بر اپلیکیشن‌های واتساپ WhatsApp و اسکایپ Skype موضع قاطعانه ای را در مورد حفظ حریم خصوصی اتخاذ کنند.

ادامه مطلب

فیس بوک

حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

فیس بوک قصد دارد در آزمایشی به کاربران بیشتری اجازه دهد مشاهده تعداد لایک ها در پست های خود یا دیگران را پنهان کنند.

ادامه مطلب