یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
SLA
علی محمد منتظری

فراخوان نظرخواهی تخصصی مقررات توافقنامه سطح خدمات SLA

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تدوین پیش‌نویس مصوبه توافقنامه سطح خدمات (SLA) با همکاری نمایندگان اپراتورها خبر داد.

ادامه مطلب

رادکاني

شرکت ارتباطات زير ساخت براي سرويس پهناي بانداينترنت SLA مي دهد

شرکت ارتباطات زير ساخت به زودي پهناي باند اينترنت را با تفاهم نامه سطح خدمات SLA واگذار مي کند.

ادامه مطلب

حسن رضواني

با نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات انجام شد:

هفت میلیارد ریال خسارت توسط اپراتورها به مشترکان پرداخت شد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: موافقتنامه سطح خدمات سرویس‌های اینترنتی (SLA) برای اولین بار در کشور در سال 90 بصورت زنجیره‌ای عملیاتی شد که با اجرای این موافقتنامه و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبلغ 6 میلیارد و 737 میلیون و 766 هزار ریال خسارت از سوی اپراتورها به مشترکان پرداخت شده است.

ادامه مطلب

خسروي

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد:

خسارت قطعی اینترنت را پرداخت می‌کنیم

موضوع مهمی که در جریان قطعی اینترنت مطرح می‌شود، خسارت وارد شده به شرکت‌های اینترنتی به‌عنوان ارائه‌کننده سرویس و کاربران در زمان این قطعی‌هاست؛ این موضوع در توافقنامه سطح سرویس یا SLA مشخص شده که قرارداد تضمین و تامین میزانی معین از کیفیت خدمات از سوی شرکت سرویس‌دهنده برای شرکت سرویس‌گیرنده یا کاربر است.

ادامه مطلب

کيهان افتخار

مدیر کل امور مشتریان و واگذاری مدارات :

شرکت ارتباطات زیرساخت آیین نامه SLA را برای مشتریانش ارسال کرد

شرکت ارتباطات زیرساخت آیین نامه توافق نامه سطح خدمات (SLA )را برای تمامی مشتریان سرویس دیتای این شرکت ارسال کرد.

ادامه مطلب

اصغريان

مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌ها تاکيد کرد:

برخورد با شرکت‌هاي IT فاقد توافق‌نامه‌ي سطح خدمات

مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات ارتباطات تاکيد کرد: ارائه‌ي خدمات شرکت‌هايي که در حوزه‌ي فن‌آوري اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ي سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله‌ي اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه يابد، فعاليت‌هايشان معلق مي‌شود.

ادامه مطلب

محمدطاهرشمس

عضو هيئت مديره شرکت زيرساخت:

زيرساخت، اينترنت را با توافق‌نامه سطح خدمات مي‌فروشد

عضو هيئت مديره شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: از اين پس شرکت ارتباطات زيرساخت به تمامي اپراتورهاي مشتري خود، سرويس اينترنت را همراه با توافق نامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد تا به ايت ترتيب سرويس‌ هر چه بهتر و بدون قطعي ارائه شود.

ادامه مطلب

كريمي

مرکز پاسخ گويي پنج شماره اي خدمات SLA زيرساخت راه اندازي شد

مرکز پاسخ گويي خدمات SLA شرکت ارتباطات زيرساخت به صورت شبانه روزي از طريق شماره تلفن 42811 پاسخ گوي مشترکين سرويسهاي ديتا است.

ادامه مطلب

رضواني

در بخشنامه‌ای از سوی رگولاتوری اعلام شد

الزام تمامی اپراتورها به انعقاد قرارداد سطح سرویس (SLA)

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از الزام تمامی اپراتورها به انعقاد قرارداد ارائه خدمات به یکدیگر و به کاربران در چارچوب موافقتنامه‌های سطح خدمات (SLA) خبر داد.

ادامه مطلب

شاهي

معاون شرکت زیرساخت خبر داد:

آغاز ارایه‌ SLA برای خدمات اینترنت، VPN/MPLS و اینترانت

شرکت ارتباطات زیرساخت از ابتدای آذرماه سال جاری برای خدمات اینترنت، VPN/MPLS و اینترانت تفاهم‌نامه سطح خدمات (SLA) ارایه می‌دهد.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...