سرویس تلفن همراه ۱۳۹۸/۱/۱۶ - ۱۴ : ۳۲ شماره: 17558
در اطلاعيه رجيستري اعلام شد چگونگي رفع مشکل در رجيستري تلفن‌هاي همراه مسافري
به دنبال تغيير در زمينه رجيستري دستگاه‌هاي مسافري در سامانه همتا، اتصال آن به سامانه گمرک و بروز مشکلات احتمالي، اين سامانه راهکاري براي پيگيري اين مشکلات ارائه کرد.

تي آي سي نيوز- در جديدترين اطلاعيه سامانه رجيستري براي مسافران و متقاضيان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافري  اعلام شد: با توجه به تغييرات اخير در زمينه ثبت دستگاه مسافري و برقراري ارتباط برخط بين سامانه هاي گمرک و همتا، در صورتي که عوارض دستگاه خود را به صورت اينترنتي، پستي يا حضوري در گمرک پرداخت نموده ايد اما هنوز دستگاه تان قانوني نشده و با پيگيري، متوجه مي شويد که اطلاعات دستگاه تان از گمرک براي همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پيگيري در ميز خدمت الکترونيک گمرک به آدرس help.irica.ir  اقدام کنيد. 

منيع: فارس

انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 17558
اخبار مرتبط

نظر شما درباره اين خبر
نام و نام خانوادگي

پست الکترونيک

نظر شما
نظرات

عضویت در خبرنامه
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:

چنانچه قبلا در خبرنامه ثبت نام نموده اید ، در صورت عدم تمایل به ارسال خبرنامه اینجا کلیک کنید

آرشيو خبر ها

نظرسنجي