سرویس اينترنت ۱۳۹۸/۸/۱۰ - ۲۲ : ۲۶ شماره: 17986
بیشتر کاربران از کیفیت اینترنت شکایت دارند
سرعت‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های اینترنتی همواره معترضانی دارد و نتایج سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195نشان می‌دهد، بیشترین شکایات کاربران از خدمات اینترنت اپراتورها در حوزه کیفیت سرویس است.

پایگاه خبری فاوری اطلاعات وارتباطات - سرعت و کیفیت اینترنت از مواردی است که همواره برای کاربران دغدغه است؛ در حال حاضر سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته تا کاربران با مراجعه به این سامانه اعتراضات خود نسبت به خدمات اپراتورها را با ذکر مکان جغرافیایی اعلام کرده و منتظر پیگیری موضوع از طرف رگولاتوری باشند.

از طرفی اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه 195) تا پایان مهر ماه سال جاری را منتشر کرده است.

شکایات ثبت‌شده در سامانه سپاس حاکی از آن است که بیشتر این شکایات، در حوزه خدمات اینترنتی هستند، همان‌طور که چندی پیش هم سید محمد امامی - مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - اعلام کرده بود که بیشترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت است.

مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از ‌آن است که تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت مخابرات ایران در بازه مهر ماه نسبت به شهریور ماه سال جاری 9.3 درصد کاهش داشته است. بیشترین شکایت مشترکین در حوزه اینترنت از شرکت مخابرات ایران به پشتیبانی و ارائه خدمات اختصاص دارد.

 

 

 

همچنین در اپراتور همراه اول، تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری 15.7 درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایت مشترکان در حوزه اینترنت از شرکت همراه اول در حوزه اینترنت در بازه شهریور و مهر ماه به کیفیت سرویس اختصاص دارد.

 

 

در اپراتور ایرانسل، شکایات ثبت‌شده بدین صورت است که تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری 12.6 درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایت‌های ثبت‌ شده مشترکان در حوزه اینترنت از این شرکت نیز به کیفیت سرویس اختصاص دارد.

 

 

همچنین در اپراتور رایتل، تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده در بازه مهر ماه نسبت به شهریورماه سال جاری، 36.6 درصد کاهش داشته است و بیشترین شکایت‌های مشترکان در حوزه اینترنت از شرکت رایتل به کیفیت سرویس اختصاص دارد.

 

 

منبع: ایسنا

انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 17986
اخبار مرتبط

نظر شما درباره اين خبر
نام و نام خانوادگي

پست الکترونيک

نظر شما
نظرات

عضویت در خبرنامه
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:

چنانچه قبلا در خبرنامه ثبت نام نموده اید ، در صورت عدم تمایل به ارسال خبرنامه اینجا کلیک کنید

آرشيو خبر ها

نظرسنجي