سرویس دولت الکترونيک
شبکه ملي اطلاعات در حالي به يکي از مهم‌ترين پروژه‌هاي ارتباطي کشور تبديل شده که مرکز ملي فضاي مجازي، تحقق ?? درصدي شبکه ملي اطلاعات را قبول ندارد و آمار اعلام‌شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات را رد مي‌کند.
لزوم فعالسازی رمز یکبار مصرف شناسایی 857صفحه پرداخت بانکی جعلی
مرکز ماهر از شناسایی و حذف 857درگاه و صفحه پرداخت بانکی جعلی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و بر لزوم فعالسازی سرویس رمز دوم یکبار مصرف بانکی تاکید کرد.
۱۳۹۸/۷/۲۶ - ۱۲ : ۴۰
شبکه ملي اطلاعات در حالي به يکي از مهم‌ترين پروژه‌هاي ارتباطي کشور تبديل شده که مرکز ملي فضاي مجازي، تحقق ?? درصدي شبکه ملي اطلاعات را قبول ندارد و آمار اعلام‌شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات را رد مي‌کند.
۱۳۹۸/۷/۱۵ - ۲۳ : ۳۵
الکترونيکي بودن خدمات تنها به ارائه خدمت توسط سازمان مربوطه خلاصه نمي­‌شود بلکه شامل مراحل ارائه خدمت، توليد خدمت، درخواست خدمت و اطلاع­‌رساني نيز مي­‌شود.
۱۳۹۸/۵/۹ - ۸ : ۳۶
در فاز نخست کارپوشه ملي ايرانيان، ارتباط دولت و حاکميت با شهروندان يک سويه است اما در فازهاي بعدي امکان برقراري ارتباط دوسويه نيز فراهم مي شود که از اين طريق مي توان به عنوان پايگاهي قابل اتکا، براي نظرسنجي استفاده کرد.
۱۳۹۸/۵/۹ - ۸ : ۲۵
ه گزارش پيوست انتخابات شوراياري‌ها اولين انتخابات تمام الکترونيکي کشور به‌شمار مي‌آيد که در تهران برگزار شده‌است. در صورت موفقيت اين انتخابات مي‌توان اميدوار بود انتخابات ديگر نيز به صورت تمام الکترونيکي برگزار شود.
۱۳۹۸/۵/۵ - ۲۰ : ۰
علی رغم آنکه ایجاد نظام حمایت اجتماعی یکی از وعده های مهم رئیس جمهور در برنامه ارائه شده برای دولت دوازدهم بود ، همچنان این مهم مغفول مانده و نیمی از جمعیت کشور در سردرگمی خدمات بیمه ای خود قرار دارند .
۱۳۹۸/۵/۵ - ۱۹ : ۴۷
در کارگروه تعامل پذيري دولت الکترونيکي مصوب شد؛ الزام ارائه الکترونيکي و برخط محل اقامت اشخاص
در دومين جلسه کارگروه تعامل پذيري دولت الکترونيکي مصوب شد، اخذ الکترونيکي و برخط محل اقامت اشخاص جايگزين دريافت دستي اطلاعات کد پستي و نشاني در کليه فرم هاي الکترونيکي و پيشخوان هاي اخذ خدمت دستگاه هاي اجرايي شود.
۱۳۹۸/۵/۲ - ۲۳ : ۲۲
دولت الکترونيک فرصتي را در اختيار دولت­‌ها قرار مي­‌دهد تا نه ­تنها اطلاعات و خدمات خود را شفاف­‌تر سازند بلکه آن­‌ها را سريع‌تر، آسان‌تر و کم هزينه­‌تر در اختيار شهروندان قرار دهند. براي تحقق اين هدف اما پايش مستمر کيفيت وب­گاه­‌ها و خدمات الکترونيکي دستگاه­‌هاي اجرايي در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته و مقرر شده است که تمامي دستگاه‌هاي اجرايي تا پايان سال سوم برنامه تمامي خدمات خود را الکترونيکي ارائه دهند.
۱۳۹۸/۵/۱ - ۲۳ : ۵۰
رئيس مرکز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به رونمايي سامانه پرونده الکترونيک سلامت گفت: بخشي از اطلاعات پرونده الکترونيک سلامت مردم مي‌تواند در صورت نياز در خدمت درمانگر و در خدمت‌گيرندگان قرار گيرد.
۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۲۰ : ۱۷
در حالي که براي به ثمر رسيدن دولت الکترونيکي نيازمند يکپارچه شدن خدمات دستگاه‌هاي دولتي هستيم، به نظر مي‌رسد برخي سازمان‌ها يا ميانه‌اي با الکترونيکي شدن ندارند يا روش ويژه خود را براي اين کار در پيش گرفته‌اند که اين موضوع با تجميع خدمات به صورت واحد در تضاد است.
۱۳۹۸/۴/۲۶ - ۱۰ : ۴۳
در ارزيابي نوبت پنجم خدمات الکترونيکي کدام دستگاه‌ها همکاري نمي‌کنند؟
ارزيابي نوبت پنجم خدمات الکترونيکي در حالي انجام شد که برخي از دستگاه‌ها از همکاري در اين ارزيابي خودداري کردند.
۱۳۹۸/۴/۳ - ۱۴ : ۵۲
برخي بانک‌ها اقدام به افزايش کارمزد ارسال پيامک به مشتريان خود کرده‌اند و گفته مي‌شود که ساير کارمزدهاي خدمات الکترونيک بانک‌ها نيز در آينده نزديک افزايش خواهد يافت.
۱۳۹۸/۳/۲۸ - ۱۶ : ۱۸
نشست خبري کارنامه دولت الکترونيکي با حضور دبيرشوراي اجرايي فناوري اطلاعات و رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران صبح امروز (شنبه) برگزار شد.
۱۳۹۸/۳/۲۵ - ۱۸ : ۵۴
يکي از مهم‌ترين نيازمندي‌هاي به بار نشستن خدمات الکترونيکي، هماهنگي دستگاه‌هاي دولتي براي اتصال به يک سيستم يکپارچه است؛ در اين راستا با نتايج آخرين دوره ارزيابي خدمات الکترونيکي دستگاه‌هاي اجرايي، ميزان مشارکت دستگاه‌ها اعلام مي‌شود.
۱۳۹۸/۳/۲۰ - ۱۱ : ۱۷
در راستاي اجراي دومين دوره جايزه دولت الکترونيک، نخستين جلسه توجيهي نمايندگان ارزيابي دستگاه هاي اجرايي در شرکت ارتباطات زيرساخت ، صبح امروز پانزدهم ارديبهشت ماه برگزار شد .
۱۳۹۸/۲/۲۲ - ۱۶ : ۱۲
رييس سازمان فضايي ايران گفت: فناوري اطلاعات به عنوان يک ابزار کارآمد در خدمت توسعه کسب و کارها و ارائه خدمات در حوزه فضايي است.
۱۳۹۸/۲/۱۴ - ۱۶ : ۴۹
آرشيو خبر ها

نظرسنجي