شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

ورود شبکه‌های نسل ششم به بازار تا ۸ سال دیگر

مدیرعامل نوکیا در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت: شبکه‌های نسل ششم (۶G) حدود سال ۲۰۳۰ وارد بازار خواهند شد.

روش جدید برای خنک کردن دستگاه های الکترونیکی ابداع شد

محققان دانشگاه ایلینوی آمریکا و دانشگاه کالیفرنیا برکلی به تازگی ابزاری ابداع کرده اند که می تواند دستگاه های الکترونیک را با شیوه کارآمدتر از روش های فعلی خنک کند.

جمع‌آوری ایمیل کاربران از سایت‌ها و فرم‌های آنلاین

طبق تحقیقات کارشناسان رایانه مشخص شده است اغلب آدرس‌های ایمیلی که در فرم‌های آنلاین تایپ می‌شوند، حتی پیش از ارسال و بدون رضایت کاربر، در اختیار ردیاب‌های وب قرار داده می‌شود.

دیتاسنترهای مهم کشور دارای شناسنامه می‌شوند

معاون وزیر ارتباطات گفت: تا دو سال آینده بسیاری از مراکز داده‌ در کشور به دلیل میزبانی سرویس‌های با اهمیت، دارای شناسنامه و ملزم به رعایت استانداردها می شوند.

رگولاتوری: نزدیکی تعرفه‌ها در رقابت طبیعی است

معاون وزارت ارتباطات در پاسخ به گلایه کاربران از نبود رقابت در بازار تلفن همراه و اقدام هماهنگ اپراتورها در افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: اپراتور هایی که در حد همدیگر هستند، در نهایت تعرفه خدمات را نزدیک به هم اعلام می‌کنند.

واردات آیفون از فردا آزاد می شود

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در واکنش به اخبار روزهای اخیر مبنی بر ممنوعیت واردات موبایل‌های برند آیفون، گفت: ثبت سفارش موبایل برای کلیه نشان‌های تجاری (برندها) هیچ محدودیتی ندارد.

حکیم جوادی مدیرعامل جدید هلدینگ صاد شد

علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات و جایگزین صادق فرامرزی شده است. حکیم جوادی پیش از این مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بانک ملت بود‌.

چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

بسیاری از افراد بر این باورند که بعضی وقت‌ها ارزش یک عکس از هزاران کلمه و نوشته بالاتر است. در عین حال گاهی یک عکس برای توصیف یک داستان کافی نیست. قرار دادن چندین تصویر در کنار هم به بیان بهتر یک داستان و احساسات موجود در آن کمک می‌کند. افزودن چندین عکس به پست و استوری اینستاگرام به افراد کمک می‌کند تا مخاطبان خود را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنند و یک محتوای خوب را به آن‌ها ارائه کنند.

اختصاص اینترنت به اقشار کم‌درآمد به کجا رسید؟

با تغییر قیمت اینترنت ثابت و همراه، موضوع اختصاص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف از سوی مسوولان مطرح شد و باید دید بحث ارائه بسته‌های اینترنت برای اقشار کم برخوردار در جهت جبران افزایش قیمت، چگونه اجرایی خواهد شد.

وزیر ارتباطات میگوید دولت به‌دنبال گرانی اینترنت نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تغییر قیمت اینترنت گفت: بازنگری در مصوبات مربوط به تعرفه حتما باید انجام شود اما این لزوما به معنای گرانی اینترنت نیست و قرار نیست ما همه بار توسعه را به دوش مردم بگذاریم.

مطالب پر بازدید آرشیو