جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

منتظر ویژگی جدید و شگفت انگیز واتساپ باشید

واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدید پیش نمایش لینک‌های به اشتراک گذاشته توسط کاربران می‌باشد. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند علاوه بر لینک مربوطه، به تصویر و اطلاعات بیشتری از آن لینک دسترسی پیدا کنند.

لطفا حافظه‌ کش و کوکی مرورگر گوشی خود را پاک کنید!

مهم نیست از چه مرورگری استفاده می‌کنید؛ مادامی که بخشی از وقت خود را در طول روز برای وب‌گردی می‌گذرانید، نیاز دارید هر چند وقت یک‌بار، حافظه‌ی کش و کوکی مرورگر خود را پاک کنید. در این مطلب انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

عرضه پلتفرمی برای تهیه پرسشنامه و تحلیل هوشمند اطلاعات

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نرم‌افزاری برای تهیه و انتشار پرسشنامه عرضه کردند که از طریق آن امکان تحلیل و گزارش‌گیری از اطلاعات به‌دست‌آمده برای کاربر فراهم شده است.

۱۰ پروژه پژوهشی برای زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات اجرا می شود

۱۰ پروژه پژوهشی در خصوص زیرساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واگذار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: هدف دولت توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب‌وکارهای نوآفرین است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب‌وکارهای نوآفرین است.

باید برای خودکفایی درحوزه اقتصاد دیجیتال تلاش کنیم

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: باید در حوزه اقتصاد دیجیتال تلاش کنیم تا به خودکفایی دست یافته و همه خدمات و کالاهایی که امکان عرضه داخلی در کشور دارند بخش قابل توجهی از نیاز های کشور را تامین نمایند.

نقش کلیدی شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.

اینترنت ثابت ایران از فلسطین بدتر است

طبق گزارش اسپیدتست ایران در بخش اینترنت همراه در میانه رتبه‌بندی ماهانه قرار دارد

موانع استفاده از فناوری برای سالمندان در ایران بررسی شد

معاون سیاست‌گذاری سازمان فناوری اطلاعات گفت: ارائه فناوری‌های شناختی، رباتیک و اینترنت اشیا می‌تواند نقش بسزایی در فراهم کردن شرایط سالمندی سالم برای سالمندان در کشور ایفا کند.

ذائقه مردم را با دولت هوشمند شیرین می‌کنیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: این سازمان با بسترسازی مناسب جهت ارایه خدمات دولت هوشمند، درصدد شیرین کردن ذائقه مردم با فناوری است.

مطالب پر بازدید آرشیو