پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

۱۰ گوشی موبایل محبوب

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند.

وزیر ارتباطات: بهبود کیفیت اینترنت در ازای افزایش تعرفه را تضمین می‌کنیم

برخی از نمایندگان مجلس می‌گویند مجلس به شرطی با افزایش تعرفه اینترنت همراهی می‌کند که وزارت ارتباطات برای بهبود کیفیت اینترنت در ازای افزایش قیمت تضمین دقیق و مشخص ارائه دهد. وزیر ارتباطات گفت: تضمین‌ها مشخص و اعداد برنامه‌ها نهایی شده‌اند تا بهبود کیفیت شبکه محقق شود.

اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکامی اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را منصوب کرد.

سهم هر استان در توسعه فیبر نوری چقدر است؟

طبق آخرین آمار رگولاتوری، تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱، بیشترین پورت‌های فیبر نوری در استان تهران قرار دارد که ۴۴۳ هزار و ۷۵۰ خانوار تحت پوشش هستند و شامل ۶۶ هزار و ۶۷ پورت FTTH و ۴۹ هزار و ۸۸۷ پورت ADSL می‌شود.

"همیشه رایگان" از شعار تلگرام حذف می‌شود

اگر اپلیکیشن تلگرام را اکنون دانلود کنید با عبارت "تلگرام برای همیشه رایگان است. بدون تبلیغات. بدون هزینه اشتراک. " روبرو می شوید اما ظاهرا این شعار به زودی حذف خواهد شد.

کارهای ازدواج و طلاق الکترونیکی می شود/ پایان عمر دفاتر سنتی

ظرف مدت یکسال تمام سردفتران، پرونده های سنتی و دفاتر را به صورت الکترونیکی آرشیو و داده آمایی می‌کنند. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اقدامات لازم نسبت به صدور سند در سواحل کشور که عقب نشینی ۶۰ درصدی داشته اند در حال انجام است به این ترتیب در آینده نزدیک تمام سواحل دارای اسناد کاداستری خواهند شد.

NFT کاراکترهای اسنپ ثبت شدند

اسنپ در مراسمی، با حضور بنیانگذاران آلمانی خود و جمعی از خبرنگاران، از «گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰» رونمایی کرد.

الزامات دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی پنجره خدمات دولت هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی خواست سرویس‌های استعلامی مورد نیاز دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی پنجره واحد و اتصال آن‌ها به پنجره واحد ملی خدمات دولت هوشمند را تأمین کند.

دو برابر مازاد نیاز برای واردات آیفون در دو ماه ثبت سفارش شد

رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: در دوماه گذشته بیش از دو برابر نیاز پارسال برای واردات آیفون ثبت سفارش شد.

وزیر ارتباطات: مجلس با سیاست افزایش کیفیت اینترنت موبایل، همراه است

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس به صراحت مخالفت خود را با افزایش تعرفه اینترنت به ویژه در بخش موبایل اعلام کرده‌اند، گفت: فضای مجلس فضای همراهی است؛ آن هم نه با افزایش تعرفه بلکه با افزایش کیفت شبکه.

مطالب پر بازدید آرشیو