چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

اطلاعیه رگولاتوری در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی‌های تلفن همراه

با توجه به تغییر ساعت برخی تلفن‌های همراه و سامانه‌ها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نکاتی را به شرح زیر به آگاهی هموطنان می‌رساند.

فقط چند قدم تا تکمیل پروژه فیبر نوری در کشور

پروژه فیبر نوری از جمله پروژه‌هایی است که با اهتمام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پیشرفت‌های خوبی دست یافت و شهرها و روستاهای بسیاری در سالی که گذشت تحت پوشش آن قرار گرفتند.

فیبرنوری در ۸ شهر دیگر به راه افتاد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابلاغ تعهد پوشش هشت شهر جدید به اپراتورهای متعهد برای اجرای پروژه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری خبر داد.

ساترا: تعیین مهلت قانونی فقط برای یک رسانه بوده است

در تازه‌ترین واکنش به انتشار خبر برخورد ساترا با شماری از پلتفرمهای نمایش ویدیویی، حالا معاون پایش و نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا) جزییات جدیدی از این ماجرا ارایه کرده است. روابط عمومی این سازمان با انتشار مطلبی اعلام کرده است که: هم اکنون اکثر رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر، ارتباط سازنده و رو به تعالی با ساترا دارند و تعیین مهلت قانونی فقط برای یک رسانه بوده است.

سرویس اشتراکی اینستاگرام راه‌اندازی شد

اینستاگرام اخیرا از عرضه قابلیتی جدید خبر داد که بر اساس آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند پست‌های خود را صرفا برای افرادی خاص و مشترکان پولی خود به اشتراک بگذارند.

میز ارتباطات مردمی برای رسیدگی به مشکلات تشکیل شد

همزمان با سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه، میز ارتباط مردمی با حضور نماینده ویژه وزیر ارتباطات در سفر استانی تشکیل شد.

رونمایی از گواهینامه مشهد به عنوان نخستین شهر هوشمند کشور

با حضور رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، شهردار مشهد و مسئولان استانی در مراسمی، از گواهینامه مشهد (نخستین شهر هوشمند کشور از اتحادیه بین‌المللی مخابرات) و تفاهم نامه اجرای پروژه توسعه شبکه فیبر نوری رونمایی شد.

کلاهبرداران «شبکه شاد» دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری دو کلاهبرداری خبر داد که با ایجاد چندین اکانت در شبکه شاد از بیش از صد نفر کلاهبرداری کرده بودند.

اولین کنگره موبایل ایران مهرماه برگزار می‌شود

اولین کنگره موبایل ایران در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

برگزاری الکامپ ۲۶ را به بعد از محرم و صفر موکول شد

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ایران بار دیگر به تعویق افتاد و تاریخ برگزاری آن در شرایط فعلی ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

مطالب پر بازدید آرشیو