چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

رشد ۴۵ درصدی بازار رمزارزها در یک سال گذشته

به گفته کارشناسان تبادل حوزه رمزارزها در برخی روزها، حدود چهار برابر بازار بورس است و بازار این عرصه طی یکسال گذشته، ۴۵ برابر رشد کرده و حاکمیت باید به صورت موردی و با هدف مشخص وارد حوزه تنظیم‌گری و تدوین مقررات شود.

طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی شد.

خروج کارخانه آی‌تی‌ام‌اسی از ورشکستگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خروج کارخانه ‌مخابراتی ایران از ورشکستگی و بازسازی آن خبر داد و گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارخانه نوآوری در محل سابق این کارخانه با تغییر ماموریت آغاز به کار کرده است.

خریداران گوشی‌های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می‌کنند

شاتل موبایل طی همکاری با نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران گوشی‌های نوکیا، تخفیف خرید سیم‌کارت و بسته ۳ ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد.

زیگ؛ سرویس آنلاین تنظیم جلسات فارسی و انگلیسی

زیگ یک استارت‌آپ بین‌المللی برای سرویس هماهنگی، تنظیم سریع و بی‌دردسر جلسه، قرار و دیدار است که پس از پایان دوره تستی، از یک تیر ۱۴۰۰ به‌شکل عمومی در اختیار کاربران ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا ۲ هفته دیگر اثر می گیرد

فرآیند ثبت و دریافت آثار دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان رویدادی برای شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت کارخانجات مخابراتی ایران

مجمع عمومی فوق العاده شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ۴۲۴۷۸، از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر‌ماه ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی کارخانه به نشانی شیراز کیلومتر دوم بلوار مدرس برگزار می‌شود.

ویندوز ۱۱ SE رویت شد: نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ مایکروسافت؟

مایکروسافت چندین بار با نسخه‌های سبک سیستم عاملش خواسته با کروم او اس گوگل رقابت کند که جدیدترین تلاش آن مربوط به حالت S Mode در ویندوز ۱۰ می‌شود. حالا ظاهرا ردموندی‌ها می‌خواهند یکبار دیگر با ویندوز ۱۱ SE شانس خود را امتحان کنند، سیستم عاملی که شاید نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ باشد.

سرماخوردگی ساده از ابتلا به کرونا پیشگیری می‌کند

یک مطالعه جدید نشان می‌ده ، سرماخوردگی می‌تواند سیستم ایمنی بدن فرد را برای محافظت در برابر کووید ۱۹ تقویت کند.

وزیر کشور: در صورت ایجاد اشکال در دستگاه‌ها رای‌گیری به صورت آفلاین انجام می‌شود

وزیر کشور اعلام کرد که اگر دستگاه‌های رای‌گیری آنلاین و احراز هویت آنلاین با مشکل مواجه شوند رای‌گیری در هیچ شعبه‌ای متوقف نمی‌شود و رای‌گیری به صورت آفلاین ادامه پیدا می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو