پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ITMC با شرکتHOUBER

تفاهم نامه همکاری شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت قطری هوبر اینترنشنال در زمینه توسعه محصولات IOT و Smart City به امضاء رسید.

دونالد ترامپ: بیت کوین یک کلاهبرداری است و دلار آمریکا باید در جهان حکمرانی کند

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس بیزینس» گفته بیت کوین یک کلاهبرداری است که روی ارزش دلار آمریکا تاثیر می‌گذارد.

تأیید داروی درمان آلزایمر در آمریکا پس از ۲۰ سال

سازمان غذا و داروی آمریکا نخستین داروی جدید در ۲۰ سال گذشته را برای درمان بیماری آلزایمر تأیید کرد.

دولت آینده چگونه با مسائل کشور روبرو شود؟

در فضای انتخاباتی کشور، یک پرسش جدی پیش روی نخبگان جامعه وجود دارد که سکانداران دولت آینده چگونه باید با مسائل کشور روبرو شوند؟

درپی سوءاستفاده گروه APT از یک آسیب‌پذیری؛ توصیه های افتا برای پیشگیری از حملات هکرهای دولتی

به دنبال بهره برداری هکرهای دولتی از آسیب پذیری تجهیزات Fortinet ، مرکز افتا با اعلام هشدار، توصیه هایی را برای راهبران سیستم در سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرساخت حیاتی کشور منتشر کرد.

حمایت آمازون از قانونی شدن فروش ماریجوانا

شرکت آمازون از تصویب مصوبه ای فدرال برای قانونی شدن فروش ماریجوانا حمایت کرده و افزوده که دیگر قصد ندارد از کارکنان خود برای بررسی مصرف مواد مخدر تست بگیرد.

با اخذ نمایندگی رسمی محصولات KSTAR از سوی ITMC در ایران عرضه می شود

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با اخذ نمایندگی از شرکت KSTAR ، عرضه محصولات این برند در زمینه اینورتر، سیستم ذخیره سازانرژی ، تجهیزات زیرساخت مراکز داده از قبیل UPS ، باطری و سیستم های سرمایشی این شرکت را در ایران آغاز کرد.

الکامپ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می شود

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین متقاضیان جهت ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می‌توانند از روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد ماه اقدام کنند.

آغازهمکاری شرکت های Safeway System و ITMC بعنوان شرکای تجاری

مدیرعامل کارخانجات مخابرایی ایران اعلام کرد : شرکت های Safeway Inspection System Company Limited و ITMC با امضای تفاهم نامه ای، همکاری خود را بعنوان شرکای تجاری در عرضه محصولات دوطرف در کشور مقصد آغاز کرده اند.

افزایش سرمایه نماد ITMC با کسب مجوز از سازمان بورس

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بزودی مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از سازمان بورس و اوراق بهادار را خواهد گرفت.

مطالب پر بازدید آرشیو