شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

قابلیت‌های جدید به کلاب هاوس اضافه می‌شود

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس امکان ضبط و پاسخگویی مستقیم (ریپلای) مکالمات و دانلود کلیپهای ۳۰ ثانیه ای برای به اشتراک گذاری در این پلتفرم یا سایتهای دیگر را عرضه می کند.

توضیح روابط عمومی مخابرات درباره صورتحساب برخی از مشترکین مخابرات منطقه پنج تهران با پیش شماره ۵

مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: صورتحساب تلفن ثابت این دوره تعداد معدودی از مشترکین اداره کل مخابرات منطقه پنج تهران ( که تلفن آنها با ۵ شروع می شود )، با احتساب بدهی گذشته صادر شده است.

معرفی گوشی Nova Y۶۰ هواوی؛ انتخابی اقتصادی برای جوانان

گوشی هوشمند هواوی Nova Y۶۰ یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هواوی از سری محبوب Nova Y است که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت بهره می‌برد. در ادامه به معرفی قابلیت‌های کلیدی هواوی نوا Y۶۰ می‌پردازیم.

اطلاعیه بانک توسعه صادرات درباره سیستم عامل IOS ۱۵ گوشی های همراه آیفون

بانک توسعه صادرات ایران با توجه به انتشار نسخه جدید سیستم عامل گوشی آیفون ( IOS ۱۵ ) و عدم سازگاری اپلیکیشن همراه بانک هما و رمزساز ریما با آن، اطلاعیه داد.

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

داروی ترک سیگار فایزر چرا از بازار جمع شد؟/ سرطان‌زایی پس از ۱۵ سال درآمدزایی!

شرکت آمریکایی فایزر تمام داروهای ترک سیگار خود تحت برند «چانتیکس» را بعد از ۱۵ سال به علت دارا بودن سطوح بالای مواد سرطان‌زا به نام نیتروزامین فراخواند.

یک کارشناس حقوق فناوری اطلاعات: حال نظام حکمرانی ما خوب نیست

یک کارشناس حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه حال نظام حکمرانی ما خوب نیست گفت: تأسیس نهاد رگولاتور عالی فضای مجازی که در طرح حمایت از کاربران آمده اوضاع را بدتر می کند.

کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش آموزان تشکیل شد

به پیشنهاد سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش و موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش آموزان تشکیل شد.

«دهکده هوشمند» سامانه‌ای خلاق برای توسعه فناوری‌ درمناطق روستایی

این روزها شرکت‌های خلاق هم پای دانش‌بنیان‌ها مشغول تولید محصولات خود هستند تا رفاه را به جامعه هدیه دهند. «دهکده هوشمند» یکی از این محصولات خلاق است که سعی در حل مشکلات روستاییان در دنیای فناورانه امروز دارد.

دستگاه‌های غیرمجاز متصل به مودم را شناسایی کنید

یکی از دلایل افت سرعت یا مصرف غیرمعمول ترافیک اینترنت، هک شدن مودم وای‌فای است که با استفاده از اپلیکیشن‌، می‌توان دستگاه‌هایی که به مودم وصل شدند را شناسایی کرد و جلوی استفاده آنها از اینترنت را گرفت.

مطالب پر بازدید آرشیو