پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

جنجال در آمریکا در پی دستور بایدن مبنی بر اجبار واکسن کرونا

بسیاری از جمهوری‌خواهانی که پیش از این اعلام کرده بودند واکسن کوید-۱۹ را دریافت نموده‌اند و مردم این کشور را به دریافت واکسن تشویق می‌کردند نیز به اجباری شدن واکسیناسیون اعتراض کرده‌اند.

خودروهای رباتیک در راه هستند

کمپانی خودروسازی XPeng مشغول بررسی حوزه های رباتیک و اتومبیل های پرنده است که می تواند در اهداف بلندمدت آن نقش داشته باشد.

مخابرات به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی به مدیران استانی است

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی به آذربایجان غربی گفت: «یکی از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آنها است.»

چرا گوگل «طاقچه» را حذف کرد؟

چرایی حذف نرم‌افزار «طاقچه» از گوگل پلی پرسشی است که از حدود یک ماه قبل برای این پلتفرم، علی‌رغم پیگیری‌های انجام‌شده بی‌پاسخ‌ مانده است.

نامه جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های کشور به وزیر ارتباطات

بیش از ۱۰۰۰ استاد بسیجی دانشگاه های کشور در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عنوان کردند: انتظار ملی و الزامات حکمرانی ایجاب می کند در حرکتی انقلابی و جهادی، نسبت به رفع دغدغه مردم و مسئولان در عرصه متنوع، گسترده و حقیقی موسوم به فضای مجازی وارد عمل شده و گامی بلند در راستای کاهش نگرانی های خانواده ها، مربیان و دلسوزان ملت ایران بردارید.

استارت‌آپ‌های گردشگری کرونا را شکست دادند

استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری اولین قربانیان همه‌گیری کرونا به شمار می‌آیند چرا که با شیوع کرونا نه فقط مردم دیگر علاقه‌ای به سفر کردن نداشتند و پروتکل‌های بهداشتی آنان را از سفر باز می‌داشت بلکه دادستانی نیز فعالیت آنها را به صورت موقت ممنوع اعلام کرد.

توسعه اینترنت ثابت با رفع انحصار صورت می گیرد

اعطای پروانه اپراتوری برای شهرداری و وزارت نیرو به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات سپرده شد و گفته می‌شود این پروانه قرار است باعث کاهش انحصار مخابرات در این بازار و توسعه شبکه فیبر نوری و در نهایت، افزایش کیفیت اینترنت ثابت کاربران شود. روزنامه ایران نظر کارشناسان اینترنت را در زمینه این خبر جویا شده است.

اولین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده برگزار می‌شود

نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده (AR/VR) ایران با همکاری مشترک مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تمامی بازی‌های ویدئویی که در این زمینه‌ توسعه داده شده‌اند، برگزار می‌شود.

تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!

منتظر «کمپین بزرگ اسنپ‌» با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! از ۲۰ شهریور، به مدت یک هفته، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌ها با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در سرویس غذای اسنپ‌ سفارش دهید.

فعال‌سازی ۱۶ میلیون تلفن همراه در یک سال

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، در یک سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه در شبکه ارتباطی کشور فعال شده و بیشترین سهم متعلق به سامسونگ با ۵۲ درصد یوده است.

مطالب پر بازدید آرشیو