جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو

چالش تعیین اثربخشی واکسن‌ها واکسن‌های معروف مقابل «دلتا» چند درصد تاثیرگذارند؟

جهش‌های جدید ویروس کرونا و کاهش اثربخشی برخی واکسن‌ها روی سویه‌های اخیر، دانشمندان را بر آن داشته بررسی‌های بیش‌تری روی اثربخشی واکسن‌ها بر جهش دلتا داشته باشند. نکته قابل تأمل این است که هنوز نمی‌توان با قطعیت میزان اثربخشی واکسن‌ها در برابر گونه دلتا را اعلام کرد.

نقش آفرینی هوش مصنوعی در تحول صنایع بزرگ

هوش مصنوعی در صنایع مختلف مثل حمل و نقل، بهداشت و غیره در سراسر جهان کاربرد داشته که در این گزارش به کاربرد هوش مصنوعی در این صنایع می پردازیم.

آرزوی موفقیت «آذری جهرمی» برای «زارع پور»

محمدجواد آذری جهرمی با تاکید بر اینکه تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای باقیمانده مطابق با قولی که داده بود در دستور کار است، برای عیسی زارع پور وزیر جدید ارتباطات آرزوی موفقیت کرد.

اینستاگرام روی بهبود نتایج جستجو براساس کلید واژه‌‌های مختلف کار می‌کند

اینستاگرام قصد دارد وضعیت جستجو براساس کلیدواژه را در پلتفرم خود بهینه سازی کند تا کاربران با استفاده از کلمات کلیدی مختلف به‌راحتی بتوانند محتوای تصویری و ویدیویی متناسب‌تری را در اختیار داشته باشند و مشکلات فعلی را برطرف کند. با این رویکرد نحوه نمایش جستجو‌ها شباهت بیشتری به نمایش جستجوها در تیک تاک پیدا می‌کند.

مخبر مصوبه حق امتیاز پروانه اپراتورهای پست داخلی و بین‌المللی را ابلاغ کرد

محمد مخبر، معاول اول رئیس جمهور، مصوبه هیات وزیران درخصوص حق امتیاز صدور پروانه‌های ارایه خدمات پست داخلی و بین‌الملل در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

تحول دیجیتال در عصر جدید برای تمامی سازمان ها یک ضرورت استراتژیک است.

مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان همایش آنلاین تحول دیجیتال با محوریت رهبری و راهبردی دیجیتال ، تجربه مشتری ، هوش مصنوعی در سازمان ها ، نوآوری در عصر دیجیتال ، مدل های تحول دیجیتال ، بانکداری و بیمه برگزار می کند.

قابلیت تماشای فیلم و سریال به مایکت اضافه شد

استور اندرویدی مایکت، با بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی و بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای جذب کاربران بیشتر، امکان تماشای رایگان فیلم و سریال را به تازگی در نسخه جدیدش در دسترس کاربران قرارداده است.

چگونه تصاویر را قبل از ارسال در واتساپ زمان‌دار کنیم؟

با قابلیت جدید واتساپ می‌توانید تصاویر را به صورت پنهان شونده و زمان دار برای دوستان خود بفرستید.

آغاز پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب

صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری یوتیوب که برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در سرویس ویدیوی کوتاه Shorts برنامه ریزی شده بود، آغاز به کار کرد.

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد درصورت عدم پرداخت قبض ۲۰ هزار تومانی،‌ تلفن‌ قطع می‌شود

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران،‌ صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و پرداخت نشود،‌ تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو