شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

حذف امضاهای طلایی با راه‌اندازی « پنجره واحد خدمات دولت هوشمند»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه واحد خدمات دولت هوشمند در آستانه بهره‌برداری است، شفافیت، حذف امضاهای طلایی، مردمی شدن دولت و تسهیل کار مردم از مزیت‌های آن برشمرد.

شناخت، ایده پردازی و خلاقیت، هنر روابط عمومی امروز است

زارعیان استاد ارتباطات و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که در اداره کل ارتباطات شرکت برگزار شد ، ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل و همکاران روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور روابط عمومی دانش بنیان را الگوی حوزه روابط عمومی امروز دانست.

۷ ترفند برای اینکه عمر گوشی‌تان بیشتر شود

ارتقای هر ساله به جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند عالی به نظر می‌رسد، اما این کار چندان ارزان نیست، بنابراین یاد بگیرید چگونه تلفن خود را طولانی‌تر نگه دارید.

برگزاری «ایده‌بازار پست» با حضور وزیر ارتباطات

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی شرکت ملی پست با عنوان «ایده‌بازار پست» خبر داد.

راه‌اندازی شبکه ۵G همراه اول در جزیره کیش همزمان با کیتکس ۲۰۲۲

هشتمین سایت ۵G همراه اول به عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنتی کشور، در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و از امروز قابل استفاده توسط کیشوندان است.

زارع‌پور از خط قرمز و شروط وزارت ارتباطات برای افزایش قیمت اینترنت خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تعرفه‌های اینترنت از سال ۱۳۹۵ تاکنون با وجود چند برابر شدن قیمت‌ها، ثابت مانده، گفت: اپراتورها معتقدند که امکان توسعه خدمات را ندارند زیرا درآمدها آن‌ها ثابت مانده و هزینه‌ها چند برابر شده بنابراین خواستار افزایش تعرفه هستند که وزارت ارتباطات فعلا با درخواست آن‌ها موافقت نکرده البته اجازه حذف بسته‌هایی که بهای آن‌ها کمتر از کف قیمت بوده‌، صادر شده است.

۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در جشنوارۀ تولید محتوای دانا

فقط ۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در جشنوارۀ تولید محتوای آنلاین «دانا» باقی است.

امکان ارسال الکترونیکی درخواست صدور شناسنامه فراهم شد

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از امکان ارسال الکترونیکی درخواست صدور شناسنامه از دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد و گفت: بیش از ۹۵۰ دفتر پیشخوان خدمات الکترونیکی در سطح کشور از امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه با استفاده از ظرفیت ارتباطات الکترونیکی برخوردار شدند.

درخواست نمایندگان مجلس از وزارت ارتباطات: اینترنت کاربران کم‌مصرف را رایگان کنید

گروهی از نمایندگان مجلس در جلسه با مدیران وزارت ارتباطات از این وزارتخانه خواسته‌اند تا دست‌کم اینترنت کاربرانی را که در ماه کمتر از دو گیگ مصرف دارند، ارزان یا رایگان کنند.

سال جدید زمان کلیدی برای توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات

معاون فناوری و برنامه‌ریزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سال جدید را زمان کلیدی برای توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات دانست و گفت: حتی جهاد تبیین هم نیازمند ابزارهای فناوری اطلاعات است.

مطالب پر بازدید آرشیو