جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو

توضیحات خضریان درباره چرایی ممنوعیت واردات آیفون

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت ممنوعیت واردات کالاهای لوکس همچون گوشی برند اپل پرداخت.

«ایران نوآفرین»، سامانه‌ای برای ارائه خدمت به کسب‌وکارهای نوپا

در ۶ ماه پایانی ۱۴۰۰، مبلغ چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات از محل وجوه اداره شده و در قالب طرح «بومواره» به کسب‌وکارها ارائه شده است.

آخرین آمار سهم بازار اپراتورهای همراه اعلام شد

بر اساس داده‌های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمستان ۱۴۰۰، ایرانسل تنها اپراتوری است که سهم بازارش افزایش داشته است.

تبلت و موبایل جایگزین قلم و کاغذ در کنکور می‌شوند

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون‌های سراسری بدون کاغذ و الکترونیکی که از سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهند شد، تلفن همراه، تبلت و رایانه جایگزین قلم و کاغذ می‌شوند.

صعود شش رتبه‌ای سرعت اینترنت موبایل

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه مارس ۲۰۲۲، به ۲۴.۹۰ مگابیت‌برثانیه رسیده و ایران را در جایگاه ۷۴ از میان ۱۴۱ کشور قرار داده که شش پله بالاتر از ماه گذشته است.

فرصت یک‌‌ماهه وزارت ارتباطات برای مشخص کردن نحوه راه‌اندازی پنجره واحد خدمات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید تا اردیبهشت ۱۴۰۱ معماری کلان و الزامات فنی ارائه خدمات هوشمند و نحوه راه‌اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند دستگاه‌های اجرایی را تدوین کند.

زارع‌پور: هرگونه افزایش تعرفه ارتباطی منوط به تضمین اپراتورها برای ارتقای کیفیت خدمات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر افزایش تعرفه اینترنت، اپراتورها را ملزم به توسعه شبکه ارتباطی کشور و استفاده از فناوری‌های جدید نکند، با آن مخالفیم.

پاسخگویی به ۸۰۰ هزار تماس مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در سال ۱۴۰۰، به درخواست حدود ۸۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

توضیحات رگولاتور در خصوص تغییرات اخیر تعرفه اینترنت ثابت و همراه

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تغییرات قیمت بسته‌های اینترنتی از تهیه برنامه‌ای جبرانی برای اقشار کم برخوردار خبر داد.

کدام گوشی‌های اندرویدی بیشترین تشعشع را دارند؟

مدل‌های قدیمی پیکسل، وان پلاس و سونی ایکس پریا در صدر فهرست گوشی‌های اندرویدی هستند که بیشترین تشعشع را دارند.

مطالب پر بازدید آرشیو