شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

توضیح روابط عمومی مخابرات درباره صورتحساب برخی از مشترکین مخابرات منطقه پنج تهران با پیش شماره ۵

مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: صورتحساب تلفن ثابت این دوره تعداد معدودی از مشترکین اداره کل مخابرات منطقه پنج تهران ( که تلفن آنها با ۵ شروع می شود )، با احتساب بدهی گذشته صادر شده است.

معرفی گوشی Nova Y۶۰ هواوی؛ انتخابی اقتصادی برای جوانان

گوشی هوشمند هواوی Nova Y۶۰ یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هواوی از سری محبوب Nova Y است که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت بهره می‌برد. در ادامه به معرفی قابلیت‌های کلیدی هواوی نوا Y۶۰ می‌پردازیم.

به دنبال کمبود تراشه در دوران کرونا؛ نشست مجازی کاخ سفید برای رسیدگی به مشکل کمبود تراشه

پت گلسینگر مدیر اجرایی اینتل به همراه نمایندگانی از اپل، مایکروسافت، سامسونگ، جنرال موتورز، فورد و استلانتیس در یک نشست مجازی در کاخ سفید در مورد کمبود جهانی تراشه شرکت می‌کنند.

رونمایی مدل جدید محصولات سرفیس و گوشی تاشوی مایکروسافت

مایکروسافت پنج محصول جدید سرفیس شامل یک لپ تاپ، سه تبلت و یک گوشی تاشوی جدید را رونمایی کرد.

با الهام از بذر پراکنده در هوا؛ کوچک‌ترین پرنده جهان یک ریزتراشه است

یک ریزتراشه با ظاهری شبیه به پره های هلیکوپتر کوچک‌ترین محصول در دنیا است که از قابلیت برخاستن از زمین و پرواز برخوردار است.

دادگاه آمریکایی فیس‌بوک را مجبور به انتشار اسناد یک نسل‌کشی کرد

یک قاضی فدرال در آمریکا به فیس‌بوک دستور داد تا اسناد مربوط به برخی حساب‌های کاربری را منتشر کند. این حساب ها محتوایی در حمایت از خشونت برعلیه اقلیت روهینگیا در میانمار داشتند.

لهستان دز یادآور واکسن کرونا را برای افراد بالای ۵۰ سال توصیه می‌کند

دز یادآور بایستی حداقل ۶ ماه پس از دوز دوم تزریق شود و پیش از این تنها برای افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف توصیه شده بود.

اطلاعیه بانک توسعه صادرات درباره سیستم عامل IOS ۱۵ گوشی های همراه آیفون

بانک توسعه صادرات ایران با توجه به انتشار نسخه جدید سیستم عامل گوشی آیفون ( IOS ۱۵ ) و عدم سازگاری اپلیکیشن همراه بانک هما و رمزساز ریما با آن، اطلاعیه داد.

هزینه ۱۳ میلیارد دلاری فیس بوک برای ایمنی و امنیت

شرکت فیس بوک از زمان انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا بیش از ۱۳ میلیارد دلار برای ایمنی و امنیت هزینه کرده و اکنون ۴۰ هزار کارمند دارد که روی این موضوعات کار می‌کنند.

عامل بزرگ‌ترین حملات مجازی اخیر شناسایی شد

بات‌نت جدیدی متشکل از ۲۵۰ هزار دستگاه آلوده به بدافزار، از طریق روترهای میکروتیک، مسبب بزرگترین حملات DDOS اخیر در دنیا و ایران است و کاربران تجهیزات میکروتیک لازم است جهت پیشگیری از وقوع حملات احتمالی این نوع بات‌نت در آینده، هرچه سریع‌تر نسبت به انجام دستورالعمل‌های امنیتی اقدام کنند.

مطالب پر بازدید آرشیو