جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

نتیجه یک پژوهش جدید: مبتلایان به کرونای انگلیسی ویروس را ۱۰۰ برابر بیشتر پخش می‌کنند

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد، افرادی که به کرونای انگلیسی مبتلا شده‌اند، ویروس را ۱۰۰ برابر بیشتر از ویروس اصلی که در ووهان ظاهر شد در هوا پخش می‌کنند.

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

داروی ترک سیگار فایزر چرا از بازار جمع شد؟/ سرطان‌زایی پس از ۱۵ سال درآمدزایی!

شرکت آمریکایی فایزر تمام داروهای ترک سیگار خود تحت برند «چانتیکس» را بعد از ۱۵ سال به علت دارا بودن سطوح بالای مواد سرطان‌زا به نام نیتروزامین فراخواند.

سیستم عامل iPadOS ۱۵ امکان دسترسی اپ‌ها به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم را فراهم می‌کند

نسل جدید آیپد پرو با چیپ M۱ قدرت بالایی دارد و اپل آن را یک جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ‌ها می‌داند، اما کوپرتینویی‌ها اجازه نمی‌دادند توسعه‌دهندگان بیش از ۵ گیگابایت رم آن را به برنامه‌هایشان اختصاص دهند. حالا این کمپانی با سیستم عامل iPadOS ۱۵ محدودیت رم را به ۱۲ گیگابایت افزایش می‌دهد. با اینکار، برنامه‌ها با سرعت بالاتر اجرا می‌شوند و روان‌تر عمل می‌کنند.

روابط عمومی وزارت ارتباطات: اختلال اینترنت مراکز واکسیناسیون برطرف شد

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: اختلال اینترنت مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت که ناشی از اختلال فنی در شبکه فیبرنوری مخابرات بود، کاملا برطرف شده است.

برگزاری کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم با حمایت ایرانسل

سیزدهمین کنگرۀ ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران (مهندسی مکانیک بیوسیستم ۱۴۰۰) و اولین جشنوارۀ دانش‌آموزی مهندسی بیوسیستم، با حمایت ایرانسل برگزار شد.

ریزش مجدد ارزهای دیجیتالی پس از حمله لاگارد/ دوج کوین سبز ماند

ارزش هر ۱۰ ارز مهم دیجیتالی بازار جز دوج کوین کاهش یافت.

نفرات برتر معرفی شدند رقابت ۱۴۰۰ دانش‌آموز در مسابقه بین‌المللی دانش مغز

هفتمین دوره مسابقه ملی دانش مغز با انتخاب و معرفی نفرات برتر این دوره و نماینده کشورمان درمسابقات جهانی دانش مغز به کار خود پایان داد.

پس از ایتالیا؛ رگولاتور حریم خصوصی ایرلند درباره عینک فیس بوک ابراز نگرانی کرد

کمیسیونر حریم خصوصی داده های ایرلند مانند رگولاتور حفاظت از داده های ایتالیا درباره عینک هوشمند فیس بوک نگران است و معتقد است این ابزار به افراد هشدار نمی دهد از آنها فیلمبرداری می شوند.

یک کلاهبرداری اینترنتی ۱۶ کشور عربی را هدف قرار داد

گزارش‌ها حاکی است که یک کلاهبرداری اینترنتی قربانیان خود را در ۱۶ کشور عرب زبان از طریق دستکاری بیش از ۱۳۰ نام تجاری معروف، هدف قرار داده است.

مطالب پر بازدید آرشیو