پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

گرفتاری جدید فیس بوک و علی بابا در فیلیپین به دلیل سوء استفاده

کمیسیون ملی ارتباطات فیلیپین به پلتفرم‌های فیس بوک، علی بابا، لازادا و شاپی در فیلیپین دستور داده فروش تجهیزات ارتباطاتی که برای ارسال پیامک‌های اضطراری به کار می‌رود را متوقف کنند.

توضیح مایکروسافت برای کاهش ۴۰ درصدی حجم به‌روزرسانی ویندوز ۱۱

مایکروسافت به‌منظور کاهش پهنای باند شبکه خود، از فناوری جدید فشرده‌سازی برای کاهش حجم به‌روزرسانی‌ها در ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند.

حاکمیت سایبری در خارج از کشور-۱۱۹ دومین افشاگر فیس بوک آماده ادای شهادت در کنگره است

سوفی ژانگ یک محقق داده که قبلا در فیس بوک فعالیت می کرده است، در سپتامبر ۲۰۲۰ به طور علنی از این شرکت انتقاد کرد. او اکنون آماده است در مقابل کنگره علیه این شرکت شهادت دهد.

آذری جهرمی با قرار تامین کیفری آزاد است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: آذری جهرمی احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است، چون آخرین دفاعیات از او اخذ نشده، شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

کارکنان آمازون و گوگل خواستار لغو قرارداد همکاری با ارتش صهیونیستی

ائتلافی از کارکنان شرکت های آمازون و گوگل با انتشار نامه ای سرگشاده خواستار لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی شدند.

بیش از ۷۰ کسب و کار جدید به واسطه فناوری همگرا ایجاد شد

مدیر مرکز راهبردی فناوری های همگرای معاونت علمی و فناوری گفت: تاکنون ۶ دوره پیش شتابدهی برای توسعه محصولات برگزار کردیم و تعداد ۷۴ کسب و کار نوپای همگرا ایجاد شده است.

گرایش‌های برتر فناوری‌ در کسب و کار چیست؟

محققان معتقدند، در دهه آینده پیشرفت فناوری بیشتری را نسبت به ۱۰۰ سال گذشته تجربه خواهیم کرد و درک اثرات این تغییر می‌تواند از شوک‌های ناگوار به سیستم، افراد و سازمان‌ها جلوگیری کند البته کسب و کارهایی که بیشترین پیشرفت در زمینه فناوری را داشته باشند، از نظر سرمایه‌گذاری نیز در مکان مناسبی قرار دارند.

کشف روش درمانی جدید برای درمان سرطان توسط دانشمندان

روش درمانی ترکیبی ایمونوتراپی علاوه بر بالا بردن شانس زندگی طولانی مدت در بیماران، نسبت به روش طاقت‌فرسای شیمی درمانی، اثرات جانبی کمتری را در بردارد‌.

تحقیقات جدید: آنتی‌بادی کودکان پس از ابتلا به کرونا بیشتر از واکسن است

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، نوع دلتا نه تنها کودکان را بیمارتر نمی‌کند، بلکه پاسخ ایمنی ثانویه بعد از عفونت قوی‌تر از بعد از تزریق واکسن است.

داروی آنتی‌بادی آسترازنکا تا ۶۷ درصد خطر مرگ کرونا را کاهش می‌دهد

داروی آنتی‌بادی شرکت آسترازنکا که به‌صورت عضلانی تزریق می‌شود، توانسته خطر نمونه‌های وخیم یا مرگ ناشی از کرونا را در بیماران تا ۶۷ درصد کاهش دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو