جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری مراسم ترحیم در شرایط زرد هم ممنوع است

ترحیم

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰:۵۰


رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌ صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

تیک نیوز- حمیدرضا عسگری اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد جان‌باختگان این بیماری هستیم که نشان‌دهنده عزم جدی شهروندان و مسئولان در قطع زنجیره این ویروس است.

وی افزود: شهروندان همچنان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال‌شده را رعایت کنند تا بتوان به نحو مطلوبی از این بحران گذر کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: برخی شهرها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند اما این دلیل نمی‌شود که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را فراموش کنند.

عسگری ادامه داد: به‌طور قطع در صورت عدم رعایت موارد مذکور، موج جدیدی از ویروس کرونا پدید می‌آید و وضعیت قرمز خواهد شد که به‌ناچار محدودیت‌های تردد مجدد اعمال می‌شود.

وی به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اشاره کرد و گفت: طبق این ابلاغیه برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌ صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو