یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
آنلاين
رضواني

سالن هاي مانيتورينگ آنلاين در مناطق هفتگانه بهره برداري مي شوند

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از بهره برداري از سالن هاي مونيتورينگ در مناطق هفتگانه اين سازمان براي نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات با هدف حمايت از حقوق مردم خبر داد.

ادامه مطلب

كرم پور

کرم پور:

سالن مانيتورينگ IT سازمان رگولاتوري به بهره برداري رسيد

به گفته رييس سازمان تنظيم مقررات، با تلاش هاي صورت گرفته، شيفت آزمايشي مانيتورينگ فناوري اطلاعات کشور در سازمان رگولاتوري برقرار شد.

ادامه مطلب

رضواني

پایلوت سامانه نظارت آنلاین بر اپراتورها به زودی اجرا می شود

نحوه نظارت رگولاتورهای پیشرو در دنیا با دو مشخصه استمرار و پایداری نظارت بر عملکرد اپراتورها همراه است که با آنلاین بودن نظارت رابطه مستقیمی دارد. در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز حدود دو سال است که در حال برنامه ریزی برای آنلاین کردن نظارت خود بر اپراتورهاست.آنچه در ادامه می خوانید مشروح کارگاه آموزشی دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال 89 با موضوع نظارت آنلاین بر اپراتورهاست که توسط حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در محل مصلی برگزار شد.

ادامه مطلب

کودک

افزایش 63 درصدی حضور کودکان در دنیای مجازی

نتایج بررسی‌های جدید مرکز Nielsen Online نشان داد، کودکانی که در سن 2 تا 11 سالگی به‌سر می‌برند، 63 درصد بیشتر از 5 سال قبل خود در دنیای مجازی حضور آنلاین دارند.

ادامه مطلب

بورس

از سوی سازمان بورس

شرایط دریافت تاییدیه زیرساخت دسترسی آنلاین اعلام شد

سازمان بورس و اوراق بهادار شرایط اخذ تاییدیه زیر ساخت دسترسی برخط (online) بازار در بورس و اوراق بهادار و فرابورس را اعلام کرد.

ادامه مطلب

سبوحي

اپراتورها آنلاین کنترل می شوند

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اپراتورهای تلفن همراه و سایر اپراتورهای ارتباطی به صورت آنلاین کنترل و مانیتور می شوند.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...