شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین اخبار سرویس گوشی،تبلت، لپ تاپ

راه‌های جلوگیری از آسیب به گوشی‌ در فصل گرما

فرارسیدن تابستان و گرمای هوا می‌تواند گوشی‌های هوشمند را در معرض آسیب گرما قرار دهد که خطراتی را هم برای گوشی و هم صاحب آن دارد.

ضوابط رجیستری موبایل تغییر کرد امکان رجیستری موبایل فقط در محدوده گمرک فرودگاه امام

مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام(ره) از تغییر شرایط رجیستری موبایل مطابق با آخرین بخشنامه ستاد مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

فرانسوی‌ها وارد بازار موبایل ایران شدند

عمران‌تل از برند فرانسوی ویکو (Wiko) رونمایی کرد. تا کنون یک مدل از گوشی‌های Wiko با نام T۳ در بازه قیمتی ۴ میلیون تومان وارد بازار شده است و سایر مدل‌های این برند به زودی وارد بازار می‌شوند.

کدام مدل‌های آیفون به‌روزرسانی iOS ۱۶ را دریافت خواهند کرد؟

اپل در کنفرانس طراحان (WWDC ۲۰۲۲) که دومین رویداد سالانه مهم این شرکت است، جدیدترین محصولات و به‌روزرسانی‌های نرم افزاری خود را معرفی کرد که شامل iOS ۱۶ بود.

۱۰ گوشی موبایل محبوب

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند.

دو برابر مازاد نیاز برای واردات آیفون در دو ماه ثبت سفارش شد

رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: در دوماه گذشته بیش از دو برابر نیاز پارسال برای واردات آیفون ثبت سفارش شد.

واردات آیفون از فردا آزاد می شود

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در واکنش به اخبار روزهای اخیر مبنی بر ممنوعیت واردات موبایل‌های برند آیفون، گفت: ثبت سفارش موبایل برای کلیه نشان‌های تجاری (برندها) هیچ محدودیتی ندارد.

لطفا حافظه‌ کش و کوکی مرورگر گوشی خود را پاک کنید!

مهم نیست از چه مرورگری استفاده می‌کنید؛ مادامی که بخشی از وقت خود را در طول روز برای وب‌گردی می‌گذرانید، نیاز دارید هر چند وقت یک‌بار، حافظه‌ی کش و کوکی مرورگر خود را پاک کنید. در این مطلب انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

۷ ترفند برای اینکه عمر گوشی‌تان بیشتر شود

ارتقای هر ساله به جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند عالی به نظر می‌رسد، اما این کار چندان ارزان نیست، بنابراین یاد بگیرید چگونه تلفن خود را طولانی‌تر نگه دارید.

تعویض قطعات اصلی موبایل باید با همگام‌سازی همراه باشد

یک کارشناس حوزه فناوری گفت: قطعات اصلی موبایل پس از تعویض باید با دیگر قطعات همگام‌سازی یا به اصطلاح کالیبره شوند، در غیر این صورت شاهد اختلال در عملکرد گوشی موبایل خواهیم بود.

آرشیو

اخبار برگزیده آرشیو

مطالب پیشنهادی آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو