شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اتحاديه-اروپا
تجارت الکترونيک

تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد رفتارهای غیررقابتی شرکت‌های فناوری

مقامات ضدانحصار در اتحادیه اروپایی در حال تحقیق در مورد عملکرد چند شرکت فناوری هستند که فروش آنلاین محصولات الکترونیک، بازی های ویدئویی و اتاق های هتل را به طور غیررقابتی انجام داده اند.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

انگليسي‌ها پس ازخروج از اتحاديه اروپا به فکر بررسي معناي آن در گوگل افتادند

مردم انگليس بعد از راي به جدايي از جمع کشورهاي عضو اتحاديه اروپا تازه به اين فکر افتادند که با جستجو در گوگل متوجه شوند که اين اتحاديه چيست.

ادامه مطلب

گوگل

برترین پرسش انگلیسی‌ها از گوگل پس از همه‌پرسی:

اتحادیه اروپا چیست؟

جهان با اعلام نتایج رفراندوم بزرگ تاریخ بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا درهم پیچیده‌است و اگرچه موافقان این طرح پیروزی خود را به رخ مخالفان می‌کشانند، اما ظاهرا بریتانیایی‌ها هنوز به درستی نمی‌دانند برای خروج از چه و کجا رای داده‌اند.

ادامه مطلب

گوگل

گوگل زير آتش

به راحتي مي‌توان گفت که Margrethe Vestager يک اسم عادي نيست. اما کافي است آن را گوگل کنيد تا متوجه شويد او وزير دارايي سابق دانمارک است که نوامبر گذشته به عنوان مسئول قانون ضدتراست اتحاديه‌ي اروپا جايگزين Spaniard Joaquin Almunia شد.

ادامه مطلب

تلفن

حذف هزینه‌های رومینگ در اروپا تا سال 2017

اتحادیه اروپایی به یک توافق اولیه برای حذف هزینه‌های رومینگ تلفن همراه در تمامی 28 کشور عضو تا ژوئن سال 2017 دست یافته است.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

24 درصد جمعیت اتحادیه اروپا هرگز از اینترنت استفاده نکرده‌اند

نزدیک به نیمی از شهروندان رومانی، بلغارستان، یونان، قبرس و پرتغال هیچ گاه از اینترنت استفاده نکرده‌اند اما بیش از 90 درصد جمعیت هلند، لوکزامبورگ، سوئد و دانمارک به اینترنت وصل هستند.

ادامه مطلب

سوريه

اتحادیه‌ اروپا تحریم‌ها را به مخابرات سوریه گسترش داد

اتحادیه‌ اروپا تحریم علیه سوریه را به شرکت مخابرات سوریه(سیریاتل)، یک ایستگاه تلویزیونی و دو سازمان دیگر تسری داد.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

اروپا در پی حذف رومینگ ارتباطات صوتی تا سال 2015 است

اتحادیه اروپا با هدف از میان برداشتن چندگانگی ارزی و تقویت تجارت بین کشورهای اروپایی شکل گرفت اما در گذر سالیان اتحادیه‌ اروپا به ایالات متحده شباهت یافته است و تمام 27 کشور عضو این اتحادیه باید از مقررات مصوب بلندپایگان منتخب استفاده کنند.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

اتحادیه اروپا در ماه اکتبر دو ماهواره به فضا می‎فرستد

به گفته یکی از مقامات کمیسیون صنایع اروپا، اتحادیه اروپا دو ماهواره خود را به عنوان بخشی از پروژه دچار تاخیر گالیله و رقیب سامانه موقعیت‌یابی جهانی امریکا، در 20 اکتبر به فضا می‎فرستد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

کمیته‌ اتحادیه‌ اروپا خواستار ممنوعیت تلفن همراه در مدارس شد

کمیته شورای اروپا با انجام بررسی‌هایی اعلام کرد برای مقابله با خطرات بالقوه تلفن همراه برای سلامت انسان که به اندازه‌ بنزین سرب‌دار یا دخانیات خطرناک می‌تواند باشد باید استفاده از تلفن همراه در مدارس را محدود کرد. این توصیه الزام‌آور نیست ولی در تنظیم مقرررات آینده اثر خواهد داشت.

ادامه مطلب