شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اتحاديه
مخابرات

اتحادیه پیمانکاران مخابراتی کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد:

منتظریم تحقق دستور رهبری را در کلام و عمل مسوولان فاوا ببینیم

درپی درخواست اکید مقام معظم رهبری به مصرف تولیدات داخلی و ممنوعیت مطلق ورود محصولاتی که مشابه داخلی دارد و درپی آن تصویب موضوع در هیات دولت، اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران مخابرات کشور با انتشار بیانیه‌ای خواستار عملی شدن این دستور در صنعت مخابرات کشور شد.

ادامه مطلب

وايمکس

اتحادیه پیمانکاران مخابرات با اپراتورهای وایمکس وارد مذاکره می شود

رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات گفت: در حال مذاکره و تعامل با اپراتورهای وایمکس در کشور هستیم.

ادامه مطلب

برازنده

عضو هیات مدیره تعاونی اتحادیه دستگاه های مخابراتی:

گمرکات کشور با دستورالعمل یکسان با مشتری برخورد نمی‌کنند

به گفته عضو هیات مدیره تعاونی اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، بازرگانان ایرانی برای واردات کالاهای خود متاسفانه با اعمال قوانین سلیقه‌ای که هر گمرک نرخ مصوب گمرکات دیگر را قبول ندارد با مشکلات زیادی در این حوزه روبرو هستند و مسوولان برای رفع این معضل با توجه به موضوعات ایجاد شده در حوزه واردات کشور باید سریعا یک قانون فراگیر برای حل این مشکل تدوین کنند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

فعالیت ایران در بخش رگولاتوری اتحادیه جهانی پست آغاز شد

رییس مرکز امور بین‌الملل و مهندسی ارتباطات سازمان تنظیم مقررات گفت: همزمان ‌با تشکیل گروه‌ مطالعاتی "رگولاتوری پست" در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت ایران در بخش رگولاتوری اتحادیه جهانی پست نیز آغاز شده است.

ادامه مطلب

برازنده

با هدف ساماندهی بازار تلفن همراه تشکیل شد:

تعاونی اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی

با هدف ساماندهی تولید، واردات و صادرات گوشی همراه و تقویت و توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول تعاونی اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تشکیل شد.

ادامه مطلب

itu

اتحادیه جهانی مخابرات استاندارد جدید نسل چهارم را معرفی کرد

براساس تصمیم اتحادیه جهانی مخابرات اکنون دیگر می‌توان وایمکس،LTE، HSPA+ و حتی صورت‌های تقویت شده‌ فناوری نسل سوم را نسل چهارم قلمداد کرد چرا که این اتحادیه تعریف استاندارد نسل چهارم را طوری تغییر داده است که برای فعالیت‌های بازاریابی امثال اسپرینت(Sprint)،کلیروایر(Clearwire)،تی-موبایل(T-Mobile) و ورایزن (Verizon) مشکلی پیش نیاید.

ادامه مطلب

بازار موبايل

در گفتگو با مدیر اجرایی اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی عنوان شد

اسامی گارانتی‌های غیر مجاز موبایل در جراید اعلام می‌شوند

با توجه به تغییراتی که اخیرا در تعرفه واردات گوشی های تلفن همراه به وجود آمده است، برای بررسی تبعات این تصمیم در وضعیت کنونی بازار موبایل ایران و واردات غیر قانونی این کالا با صادق حکیمی، مدیر اجرایی اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی به گفت و گو نشسته‌ایم که شما را در ادامه به خواندن آن دعوت می‌کنیم.

ادامه مطلب

تیک نیوز

در نشست اتحادیه صادر کنندگان خدمات مهندسی مطرح شد؛

سپردن صفر تا صد پروژه‌ها به چینی‌ها خطرناک است

نایب رییس هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران گفت: یکی از اشکالات فعلی صنعت مخابراتی کشور سپردن کار از ابتدا تا انتها به خارجی ها به ویژه چینی ها آن هم بدون انتقال تکنولوژی است، در حالی که با توجه به پتانسیل های موجود باید تمامی مراحل مهندسی به متخصصان داخلی واگذار شود.

ادامه مطلب