یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
ارسال-پيامک
پيامک

علت محدود بودن ارسال پیامک چیست؟

با افزایش ارسال پیامک با شماره‌های شخصی، رگولاتوری سقف ارسال پیامک را در شبانه‌روز 500 عدد تعیین کرد تا این موضوع رضایتمندی مشترکین را در پی داشته باشد، اگرچه برخی کاربران ممکن است تصور کنند اپراتورها به دلایل غیرموجه، این پیامک‌ها را مسدود می‌کنند.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

شرکت مخابرات استان تهران:

پيامک خود را با تلفن ثابت ارسال کنيد

پيامک تلفن ثابت از جمله سرويس هاي شرکت مخابرات استان تهران است که همان طور که از نام آن بر مي آيد امکان ارسال و دريافت پيامک از طريق خط تلفن ثابت را فراهم مي کند.

ادامه مطلب

ارسال پيامک

رئيس مرکز توسعه فناوري اطلاعات

ارسال پيامک انبوه منوط به تاييد محتوا توسط وزارت ارشاد شد

رئيس مرکز توسعه فناوري اطلاعات گفت: سامانه‌اي طراحي شده که سه اپراتور تلفن‌همراه بدون تأييد وزارت ارشاد پيامک انبوه ارسال نکنند؛ اپراتورها هر پيامک انبوه را روي سامانه قرار مي‌دهند و پس از کنترل و تأييد در سامانه ارسال خواهد شد.

ادامه مطلب

پيامک تلفن ثابت

روشهای ارسال پیامک با تلفن ثابت

ارسال پیامک از تلفن ثابت،‌ طرحی بود که به مدت دو سال در دستور کار شرکت مخابرات بود و درنهایت در اواخر نیمه اول سال 90 به اجرا درآمد و از شهریورماه سال جاری به سه روش قابل انجام است.

ادامه مطلب

ارسال پيامک

اگر زبان گوشی فارسی تنظیم شود؛

پیامک ارزان ارسال می‌شود

پس از اعلام تعرفه‌های پیامک فارسی و لاتین از سوی شرکت مخابرات ایران و ارزان‌تر بودن هزینه ارسال پیامک فارسی، سوالاتی همچون چگونگی احتساب هزینه علائم و اعداد، از سوی مشترکان مطرح بوده است.

ادامه مطلب

پيامک تلفن ثابت

ارسال پیامک اینترنتی برای تلفن های ثابت امکان پذیرشد

معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران با بیان اینکه امکان ارسال پیامک با استفاده از شماره‌ تلفن ثابت و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت فراهم شده است، اعلام کرد: با سرویس آسانک درحین کاربری اینترنت بدون نیاز به گوشی تلفن همراه و ثابت می توان پیامک ارسال کرد.

ادامه مطلب

صدوقي

مدير عامل شرکت ارتباطات سيار اعلام کرد:

نظرسنجي از 48 ميليون مشترک براي دريافت پيامک‌هاي تبليغاتي

مدير عامل همراه اول با اشاره به ارسال پيامک نظرسنجي دريافت پيامک‌هاي تبليغاتي براي 48 ميليون مشترک در قالب گروه‌هاي 500 هزار نفري گفت: اين کار ظرف يک ماه آينده به اتمام مي‌رسد.

ادامه مطلب

پيامک

با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات،

ارسال پیامک‌های انبوه قانونمند می‌شود

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد رعایت حقوق مشترکان، تمامی اپراتورها را موظف کرد برای ارائه خدمات پیامک انبوه در قالب اطلاع‌رسانی، خبری، تبلیغاتی، بازی و سرگرمی و موارد مشابه، قبل از شروع ارائه خدمات و پس از تائید این کمیسیون، مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح قانونی دریافت کرده و پس از تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارائه خدمات را آغاز کنند.

ادامه مطلب