شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اطلاعات-شخصي
گوشي

سرقت اطلاعات گوشي با برنامه‌هاي اندرويد

گوشي‌هاي همراه به منبعي براي ذخيره اطلاعات شخصي افراد تبديل شده‌اند، اما آيا ابزار مناسبي براي ذخيره اطلاعات شخصي خود انتخاب کرده‌ايم؟

ادامه مطلب

تلفن همراه

اطلاعات گوشی‌ هوشمند شما چقدر امن است؟

اگرچه آماری رسمی از کاربران گوشی‌های هوشمند در ایران وجود ندارد اما طبق اظهارات مسئولان حداقل ۴۰ میلیون کاربر اسمارت‌فون در ایران وجود دارد که دانستن برخی نکات، برای حفظ امنیت اطلاعات این افراد ضروری است.

ادامه مطلب

اينترنت - تبليغات

تبلیغات فیس بوک در تعقیب تمام کاربران وب

از این به بعد فقط کاربران فیس بوک در معرض تبلیغات منتشر شده توسط این شبکه اجتماعی نیستند، بلکه تمامی کاربران وب با چنین آگهی هایی مواجه خواهند شد.

ادامه مطلب

فيس بوک - شبکه هاي اجتماعي

مرکز ماهر هشدار داد؛

درآمد شبکه‌های اجتماعی از اطلاعات کاربران/ اقدامات فیس بوک و گوگل

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای با بررسی چرایی اهمیت اطلاعات کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نسبت به درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی مشهور دنیا از اطلاعات کاربران، هشدار داد.

ادامه مطلب

امنيت اطلاعات - هک - پيام رسان

چوب حراج به اطلاعات شخصی و خصوصی خود نزنید

یکی از مهمترین کاربردهای تلفنهای همراه ، استفاده از آنها به عنوان ابزاری برای ثبت وقایع شخصی و زندگی خصوصی ما است،اما آیا دقت و اهتمام کافی برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود به خرج می دهیم؟

ادامه مطلب

امنيت

باج‌افزار Locky چطور قربانی میگیرد؟

باج افزار Locky برای اولین بار در دیماه سال گذشته در سطح اینترنت گسترش یافته است ولی گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این باج افزار به سرعت در حال گسترش و آلوده کردن کاربران است.

ادامه مطلب

امنيت - تلفن همراه - لپ تاپ

7 اشتباه مهم که امنیت گوشی را از بین می برد

تلفن های همراه که بخش عظیمی از اطلاعات شخصی ما را در خود نگهداری می کنند نیاز به نگهداری و دور ماندن از دست افراد سودجو دارد.7 اشتباهی که شاید بسیار ساده باشد اما میتوانید حریم شما را به خطر بیاندازد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - هک

به کسی شک دارید؟ اینجا کلیک کنید!

ایرانی‌ها با عضویت 80 درصدی خود در نرم‌افزار تلگرام، رتبه اول استفاده از آن را به نام خود ثبت کرده‌اند. هر چند این نرم‌افزار به ترتیب در عربستان، روسیه، آمریکا و یمن نیز از جایگاه قابل‌ توجهی برخوردار است اما هیچ کدام به اندازه ما به این نرم‌افزار وابسته نیستند و به آن اعتماد نکرده‌اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - امنيت - هک

۱۰ توصیه برای افزایش امنیت ؛

لزوم فعالسازی قابلیت ردیابی گوشی/ اپلیکیشن های خود را قفل کنید

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای، ۱۰ راهکار برای افزایش امنیت دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را به کاربران این دستگاهها، پیشنهاد داد.

ادامه مطلب

هک

افزایش تنوع تهدیدات سایبری سازمانی؛

رشد3 برابری حمله به کامپیوترهای سازمانی/ شیوع باج‌گیرهای اینترنتی

موسسه امنیتی کسپرسکی انواع و میزان تهدیدات سازمانی در سال 2015 را مورد بررسی قرار دارد و اعلام کرد: تنوع تهدیدات سایبری در سالی که گذشت افزایش یافته است.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...