شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
امنيت-شبکه
ويروس

رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران:

ضد بدافزار بومی پادویش گواهی ارزیابی امنیت گرفت

رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: ضد بدافزار بومی پادویش گواهی ارزیابی امنیت گرفت و پادویش یک مدل موفق تعامل بین مراکز دانش بنیان و صنعت و بازار بوده است.

ادامه مطلب

اينترنت

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

جدا شدن شبکه ملی اطلاعات از اینترنت یک توهم بود

معاون وزیر ارتباطات گفت: جدا شدن شبکه ملی اطلاعات از اینترنت توهمی بود که ۵ , ۶ سال پیش شکل گرفت و بحث اینترنت ملی مطرح شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - مکالمه - شماره گيري

استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی برای مقامات روس ممنوع می‌شود

احتمال می‌رود مقامات روسی از استفاده از نرم افزارهای پیام رسان خارجی و همین طور خدمات پست الکترونیک ارائه شده توسط شرکت های غربی منع شوند.

ادامه مطلب

شبکه اجتماعي - رسانه - محتوا

شبکه‌های اجتماعی امنیت دارند؟

اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات با موضوع "امنیت در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی" سه‌شنبه - 28 اردیبهشت - ساعت 16 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

محمود واعظي

تلاش برای مدیریت فضای مجازی/ روابط اجتماعی صیانت می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فضای مجازی را فرصت و تهدید دانست و از انجام پیگیری‌های لازم برای اجرای دو برنامه مشخص در زمینه افزایش امنیت شبکه و صیانت روابط اجتماعی خبر داد.

ادامه مطلب

فيلترينگ - امنيت

مدیران مجموعه ها بخوانند

5 عادت بد امنیتی که همین الآن باید کنار گذاشته شود

پنج راه حل ساده را برای ارتقاء سطح امنیتی کارگزاران و کاربران فناوری اطلاعات پیشنهاد می دهیم که به درک شما از مشکلات امنیتی کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب

امنيت - هک - فيلترينگ

به این چهار نکته توجه کنید تا هک نشوید!

جرایم سایبری باعث به وجود آمدن یک بازار چند میلیارد دلاری شده‌اند. به‌طوری که هم به سازمان‌ها و هم به افراد عادی صدمات جبران‌ناپذیری را وارد می‌کنند. اما اگر به این چند راه‌کار ساده توجه کنید، این توانایی را پیدا خواهید کرد که از خود در برابر این حملات محافظت به عمل آورید.

ادامه مطلب

اينترنت - مرورگ

نقش مرورگرهای وب در امنیت و حریم خصوصی

مرورگر وب (Web Browser)، ابزاری برای مشاهده صفحات اینترنتی و استفاده از خدمات تحت وب توسط کاربران است که تمام اطلاعاتی که در هنگام کار با وب گاه های مختلف از سوی کاربران ارسال می شود، از درگاه این مرورگر عبور کرده و هر داده ای راکه از فضای وب به سمت کاربر روانه شود، پردازش می کند.

ادامه مطلب

اينترنت - باج افزار

باج‌افزارها به جان مردم می‌افتند

یک عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران باج‌افزار یا ransomware را از ویروس‌های کامپیوتری شایع سال 2015 دانست.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي - امنيت

یک کارشناس نرم‌افزار مطرح کرد

شبکه‌های اجتماعی عامل افت امنیت گوشی‌ها

یک کارشناس نرم‌افزار معتقد است: هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد امنیت آن نسبی خواهد بود و شبکه‌های اجتماعی هم موجب کاهش امنیت در موبایل می‌شود.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...