شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ايميل
فيس بوک

ارسال ایمیل رمزگذاری شده در محیط فیس بوک ممکن شد

فیس بوک به کاربران خود امکان داده ایمیل‌های دریافتی‌شان را در محیط این شبکه اجتماعی رمزگذاری کنند. این شرکت مدعی است با چنین کاری حتی آژانس امنیت ملی هم قادر به جاسوسی از کاربران نیست.

ادامه مطلب

ايميل

وب سایت پست الکترونیک ایرانی «رایانا» رونمایی شد

وب سایت سرویس نرم افزاری رایانا با هدف ارتباط و تعامل بیشتر با کاربران این سرویس ایرانی راه اندازی شد.

ادامه مطلب

ايميل

این ایمیل‌ها پس از استفاده نابود می‌شوند

امروزه برای عضویت در هر سایتی اعم از سایت‌های خرید اینترنتی یا دانلود برنامه اولین اطلاعاتی که از کاربر گرفته می‌شود، یک آدرس ایمیل معتبر است که وب‌سایت مورد نظر بتواند از طریق آن با مشترکانش ارتباط برقرار کند. اما مطمئنا تمام سایت‌هایی که برای ورود به آن‌ها مجبورید آدرس ایمیل وارد کنید سایت‌هایی نیستند که مدام از آنها استفاده کنید.

ادامه مطلب

ايميل

آغاز پیش ثبت‌نام ایمیل همراه اول

همراه اول از ارائه سرویس رایگان پست الکترونیک به مشترکین خود خبر داده است.

ادامه مطلب

ايميل

همه کاربران کلمه عبور ايميل خود را تغيير دهند

به تازگي محققان گوگل و يک شرکت فنلاندي حفره امنيتي جديدي را در اينترنت کشف کرده‌اند که کلمه عبور بسياري از حساب هاي کاربري ايميل کاربران را در سراسر جهان تهديد مي کند.

ادامه مطلب

ايميل

از ای‌میل یکبار مصرف چه می‌دانید؟!

چک کردن ای‌میل با توجه به حجم بالای پیامهای بی‌موردی که برای کاربران ارسال می‌شود گاهی موجب می‌شود که پس از مدتی فرد عطای استفاده از ای‌میل را به لقایش بخشیده و برای فرار از حجم بالای ای‌میل‌های بی‌ربط و با ربط آدرسی جدید ایجاد کند اما برای جلوگیری از این اتفاق می‌توان از ای‌میلهای یک بار مصرف استفاده کرد.

ادامه مطلب

ياحق

عذرخواهي مدير عامل ياهو به علت نقص خدمات ايميل

مريسا مير مدير عامل شرکت ياهو به علت مشکلاتي که اين هفته براي کاربران در زمان استفاده از خدمات ايميل اين شرکت رخ داد، مجبور به عذرخواهي شد.

ادامه مطلب

ايميل

لیست ایمیل‌های ایرانی

چندی پیش بود که وزیر فناوری اطلاعات از سرویس ای‌میل شرکت پست پرده‌برداری کرد اما تاکنون چند شرکت در ایران مشغول به ارائه‌ی این خدمت بصورت داخلی هستند و هریک چه امکاناتی را به کاربران ارائه می‌دهند؟

ادامه مطلب

ايميل

راه‌اندازي ايميل پست با 50 مگابايت فضاي ماهانه

سرويس پست الکترونيکي شرکت پست توسط مهندسان ايراني طراحي شده است و با زيرساخت‌هايي که براي آن فراهم شده از ظرفيت يک ميليون کاربر پشتيباني مي‌کند.

ادامه مطلب

پست الکترونيک

ويژگيهاي نسخه جديد چاپار

افزودن سرويس چت به ايميل بومي

رئيس هيات مديره پست الکترونيک چاپار از افزوده شدن سرويس چت به اين ايميل بومي در 6 ماهه دوم امسال خبر داد و گفت: با راه اندازي اين سرويس، براي نخستين بار در ايران کاربران در فضاي ايميل بومي امکان چت کردن خواهند داشت.

ادامه مطلب