شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ايميل
پست الکترونيک

پست الکترونیکی چاپار جایگزین ایمیل های خارجی‌

با طرح ایجاد شبکه ملی اطلاعات و اینترنت داخلی در کشور و الزام استفاده دستگاه‌ها و مراکز دولتی از ایمیل‌های داخلی، برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها به طراحی و ایجاد بستر ارسال و دریافت ای‌میل اقدام کردند.

ادامه مطلب

رادکاني

معاون سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد:

دسترسی به اطلاعات ای‌میل‌های ایرانی تنها با حکم قضایی

این روزها مدام نوید ایجاد ای‌میل‌های ایرانی به کاربران داده می‌شود تا بدین ترتیب خیال این دسته از کاربران از قطع شدن وقت و بی‌وقت ای‌میل‌های خارجی راحت شود اما از سوی دیگر بسیاری از کاربران هم از اطلاعات بسیاری که برای ایجاد این ای‌میل‌ها خواسته می‌شود گله کرده و نسبت به امنیت آن‌ها تردید دارند. در این زمینه معاون گسترش سازمان فناوری اطلاعات به نوعی خیال کاربران را راحت کرده و اذعان کرد که اطلاعات کاربران این دسته ای‌میل‌ها تنها با حکم قضایی قابل دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب

جرايم اينترنتي

نایب رییس اسبق سازمان نظام صنفی رایانه ای:

پهنای باند فعلی، تنها برای چک کردن ایمیل مناسب است

نایب رییس اسبق سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید براینکه پهنای باند اینترنت موجود در کشور برای ارایه سرویس های مبتنی بر اینترنت و توسعه تجارت الکترونیکی با ضعف و محدودیت همراه است، اعلام کرد: پهنای باند فعلی که در اختیار کاربران قرار گرفته، تنها برای چک کردن ایمیل مناسب است.

ادامه مطلب

ايميل

کاربران اینترنت در سال گذشته 107 تریلیون ایمیل ارسال کردند

به گزارش گروه پینگ‌دام (Pingdom) که خدمات پایش‌گری وب را انجام می‌دهد کاربران اینترنت در سال گذشته‌ میلادی 107 تریلیون ایمیل ارسال کردند که قسمت اعظم آن را هرزنامه (اسپم) تشکیل می‌داد.

ادامه مطلب