یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
برجام
جهرمي

برجام قابل مذاکره مجدد نیست

وزیر ارتباطات گفت: همانطور که رئیس‌جمهور روز گذشته اعلام کردند برجام قابل مذاکره مجدد نیست زیرا در آن زمان با شرایط و ابعاد مشخص به یک توافق بین‌المللی رسیده‌‌ایم.

ادامه مطلب

رهبري

رهبر معظم انقلاب اسلامی

تحریم‌ها باید یکباره برداشته می‌شد؛ چرا اکنون بحث رفع تدریجی می‌شود

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه، برجام به عنوان یک تجربه بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکایی‌ها و ضرورت بی‌اعتمادی به آنها را ثابت کرد، اظهار داشتند: تحریم‌ها باید یکباره برداشته می‌شد، چرا اکنون بحث رفع تدریجی می‌شود.

ادامه مطلب

ماهواره

رئیس سازمان فضایی ایران خبر داد:

برنامه‌ریزی برای پرتاب ماهواره «مصباح» به فضا/ مذاکره با ایتالیا

رئیس سازمان فضایی ایران از ادامه تلاش برای بازپس گیری ماهواره بلوکه شده «مصباح» از کشور ایتالیا و برنامه ریزی برای پرتاب این ماهواره ایرانی به مدار زمین خبر داد.

ادامه مطلب

واعظي

دکتر واعظی:

برجام پیشران امید، «آی سی تی» پیشران توسعه

یادداشت دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در روزنامه ایران به چاپ رسید.

ادامه مطلب

واعظي

پیام تبریک دکتر واعظی به مناسبت اجرایی شدن برجام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام را به مردم ایران و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات مطرح کرد

از فرصت برجام تا فیلترینگ و انتقاد به دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قوانین فیلترینگ در ایران گفت: تلاش ما این است که آنچه که مربوط به حوزه خود ما و آنچه که به زیرساخت مربوط است و قانون برای ما مشخص کرده اجرا کنیم و محکم ایستاده‌ایم و اجازه دخالت هیچ دستگاهی را هم نمی‌دهیم.

ادامه مطلب

intel - اينتل

دسترسی به سایت اینتل برای کاربران ایرانی مسدود شد

موضوع برجام و برداشته شدن تحریم‌های ایران همچنان از اخبار داغ داخلی و بین‌المللی است و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد. در حالی که در بخش‌های مختلف برخی تحریم‌ها برداشته شده ولی به نظر می‌رسد در حوزه‌ی فناوری اوضاع کمی متفاوت است و کمپانی‌های مشهور همچنان با کاربران ایرانی سر ستیز دارند. اینتل به تازگی وب‌سایت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده است.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...