یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
برنامه-نويسي-موبايل
اندرويد - اپليکيشن

معرفی برگزیدگان سومین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور

برنامه‌نویسان برتر سومین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در مراسم اختتامیه این ماراتن در دانشگاه صنعتی شریف معرفی و تقدیر شدند.

ادامه مطلب

خدمات تلفن همراه

با امضای تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه؛

مجری طرح تجمیع سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه تعیین شد

با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت ارتباطات سیار ایران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان مجری طرح تجمیع سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - کسب و کار - کيبورد

موفقیت تجارت الکترونیکی بر بستر موبایل

تجارت الکترونیکی به مخاطبان آنلاین و پاسخ به نیازهای آن‌ها برای فروش بیشتر وابسته است. اما اینترنت تغییر کرده است. طی یک سال، درآمد این کسب‌وکارها از بستر موبایل‌ تا سه برابر رشد نشان داده و تقاضاهای کاربران در این حوزه تفاوت‌هایی به خود دیده است. علت بخشی از این تغییرات، پیشرفت‌های تکنولوژی و بخش دیگر سهولت استفاده بوده است. انفجار میزان فروش از طریق ابزارهای موبایل، نتیجه‌ی این تغییرات است. اما چرا در میان کسب‌وکارهای آنلاین، تجارت الکترونیکی باید برای توفیق بیشتر به موبایل روی بیاورد؟

ادامه مطلب

اپليکيشن - تلفن همراه

آیا میدانستید تنها 6 در صد از توسعه دهندگان برنامه های موبایل خانم هستند؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این حجم عظیم برنامه های موبایل توسط چه کسانی ساخته میشود؟ یا به طور مثال کدام میانگین سنی اکثر توسعه دهندگان را شامل شده اند؟ در مورد میزان در آمد این قشر چه اطلاعاتی دارید؟ وب سایت InMobi اطلاعات زیادی در مورد این مسائل در اختیار علاقمندان میگذارد. در واقع کار این وب سایت کشف و تحلیل مسائل و آمار مختلف در دنیای موبایل است. اکنون این وب سایت گزارش جدیدی را منتشر کرده است که اطلاعات و حقایق جالبی را در آن گنجانده است.

ادامه مطلب