دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳
برند
برند

همزمان با جشن سالانه صنعت کشور:

برندهای پیشتاز صنعت ایران معرفی می‌شوند

دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در راستای توسعه نام و نشان‌های ملی، برندهای پیشتاز بازار ایران در سال 1395را انتخاب و معرفی می‌کند.

ادامه مطلب

اينستاگرام - شبکه هاي اجتماعي

چرا اینستاگرام برای برندها مهم است؟

اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به بازیگران بزرگی در عرصه تبلیغات تبدیل شده‌اند.کاربران اینستاگرام برندها را دنبال می‌کنند. این را پژوهشی می‌گوید که خلاصه‌ای از یافته‌های آن در قالب اینفوگرافیک منتشر شده است.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

رقابت 10 نام برای کسب عنوان تجاری اپراتور سوم

از هفته گذشته همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ اپراتور سوم تلفن همراه در شهر کرج و واگذاری محدود سیم‌کارت‌های این اپراتور تلاش های برخی از رسانه‌ها برای کشف نام تجاری اپراتور سوم تلفن همراه کشور آغاز شد. «رایتل» به معنای تلفن هوشمند ایرانی از جمله اسامی است که به عنوان نام تجاری سیم‌کارت‌های نسل سوم تلفن همراه کشورمطرح شد.از آنجا که نام و نشان تجاری برای یک اپراتور تلفن همراه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شرکت تامین تله‌کام حدود 10 برند را به صورت رسمی به نام خود ثبت کرده که رایتل نیز یکی از این اسامی است اما مدیران این شرکت همچنان در حال بررسی و کارشناسی انتخاب بهترین نام برای اپراتور سوم کشور هستند و هنوز هیچ اسمی برای سیم‌کارت‌های نسل سوم تلفن همراه کشور از سوی این اپراتور انتخاب نشده است. در ادامه گزارشی از روند فعالیت و چالش‌های پیش روی اپراتور سوم کشور را می‌خوانید.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...