شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تاخير
رضواني

معاون رگولاتوری:

اپراتور سوم هر علتی را برای تاخیر عنوان کند برای ما قانع‌کننده نیست

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه همیشه پروانه اپراتورها خط عمل ما محسوب می‌شود، گفت: اپراتور سوم مشکلات فنی را برای تاخیر عنوان کرده که البته آنها هر مشکلی که داشته باشند، برای ما قانع‌کننده نیست و باید بررسی شود؛ ما براساس زمانی که اعلام کرده بودیم، آنها باید عرضه سیم‌کارت‌هایشان را آغاز می‌کردند.

ادامه مطلب

مطهري

رییس کمیته مخابرات:

تاخیر اپراتور سوم به زیان وایمکسی هاست

رییس کمیته مخابرات مجلس با اشاره به اینکه قراراست اپراتور سوم از اول خرداد ماه به صورت آزمایشی و محدود سیم کارت واگذار کند، اعلام کرد: بر اساس پروانه فعالیت، چنانچه این اپراتور در واگذاری خود تاخیر داشته باشد، باید به مجلس پاسخگو باشد.

ادامه مطلب

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم:

شبکه علمی کشور تا پایان اردیبهشت راه‌اندازی می‌شود

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمبود امکانات سخت‌افزاری و مدیریت نامناسب از سوی شرکت مخابرات ایران را دو دلیل مهم تاخیر اجرای شبکه علمی کشور عنوان کرد و گفت: این شبکه که قرار بود دهه فجر سال گذشته رونمایی شود با رفع این مشکلات قرار است تا پایان اردیبهشت ماه راه‌اندازی و به طور رسمی در سراسر کشور گسترده شود.

ادامه مطلب

موزيلا

موزیلا باز هم عرضه‌ فایرفاکس 4 را به تاخیر انداخت

فایرفاکس 4 که قرار بود ابتدا در نوامبر 2010 منتشر شود باز هم در انتشار نسخه‌ آزمایشی 12 دچار تاخیر شد تا نمایان شود که هنوز با ایرادهایی دست به گریبان است که باید برطرف شود.

ادامه مطلب

وايمکس

رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان:

با توجه به تاخیر اپراتور سوم، ارایه مجوز موبیلیتی در دستور کار قرار گیرد

رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بررسی‌های لازم را در خصوص ارایه مجوز موبیلتی به اپراتورهای وایمکس را در دستور کار قرار دهد.

ادامه مطلب