شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ترافيک
بيدخام

سخنگوي شرکت مخابرات ايران خبر داد

تفکيک ترافيک داخلي و خارجي مخابرات در 20 استان

سخنگوي شرکت مخابرات ايران گفت: تفکيک ترافيک بين الملل از ترافيک داخلي در 20 منطقه از مناطق مخابراتي کشور کامل اجرايي شده و در مناطق باقيمانده در حال عملياتي شدن است.

ادامه مطلب

نقشه تهران

آگاهي از وضعيت ترافيک تهران با اپليکيشن نقشه

اپليکيشن «نقشه رسمي ترافيک تهران» به صورت آنلاين و آفلاين، اطلاعات مربوط به ترافيک معابر اصلي تهران را در اختيار کاربر قرار مي دهد.

ادامه مطلب

اينترنت

حقوق فراموش شده شهروندان هنگام اختلال و قطع اینترنت

مدیر کل نظارت بر خدمات مخابراتی رگولاتوری در گفت‌و‌گو با «ایران» از ناآشنا بودن کاربران اینترنت به حقوق خود در صورت وجود اختلال و قطعی اینترنت می‌گوید.

ادامه مطلب

ديجيتال

فردا انجام مي شود

مرکز تبادل ترافيک اينترنت افتتاح مي‌شود

پروژه مرکز تبادل ترافيک اينترنت کشور توسط متولي شبکه زيرساختي ارتباطي کشور ايجاد مي‌شود، اين نخستين حضور رسمي محمود واعظي وزير ارتباطات در پروژه‌هاي مخابراتي و ارتباطي است.

ادامه مطلب

google-plus

ترافیک گوگل‌پلاس ماه گذشته 25 درصد افزایش یافت

به گزارش گروه هیتوایز(Hitwise) که ترافیک اینترنت را پایشگری می کند شبکه اجتماعی گوگل پلاس در هفته منتهی به 12 نوامبر بیش از 6.8 میلیون دیدار را در ایالات متحده به ثبت رساند که 5 درصد بیشتر از هفته قبل از آن و 25 درصد بیشتر از یک ماه قبل از آن بود.

ادامه مطلب

اينترنت

ترافیک داده اینترنتی در سال 2016 از مرز 60 هزار پتابایت می‎گذرد

به گزارش مرکز تحقیقاتی ABI، مجموع حجم سالیانه جهانی ترافیک داده اینترنتی در سال 2011 به هشت هزار پتابایت می‎رسد و با نرخ رشد مرکب سالیانه‎ای (CAGR) حدود 50 درصد در سال‎های بعد، به حجم 60 هزار پتابایت در سال 2016 خواهد رسید.

ادامه مطلب

تزئيني

ترافیک ارتباطات داده‌ای سیار طی دهه‌ آینده 30 برابر می‌شود

طبق پیش‌بینی گروه ‌هم‌اندیشی یوام‌تی‌اس (UMTS) ترافیک داده‌ای و صوتی شبکه‌های تلفن همراه طی دهه‌ آینده بیش از 30 برابر می‌شود.

ادامه مطلب

ipv6

ترافیک جهانی IPv6 رو به کاهش گذاشت

اکنون که اتمام نشانی‌های IPv4 که از گذشته پیش بینی این اتفاق وجود داشت امروز در آسیا اقیانوسیه واقعیت پیدا کرده است و می‌توان توقع داشت که حجم ترافیک دارای سازوکار نشانی‌دهی IPv6 در اینترنت به گونه چشم‌گیری افزایش یابد اما واقعیت این است که این ترافیک طی شش ماه گذشته کاهش یافته است.

ادامه مطلب

كرم پور

معاون وزیر ارتباطات:

ایران می تواند مرکزیت انتقال ترافیک ارتباطی شود

رییس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: موقعیت جغرافیایی ایران به گونه ای است که می تواند آن را به مرکزیت انتقال ترافیک ارتباطی تبدیل کند.

ادامه مطلب