یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
تلفن-ثابت-و-همراه
تلفن ثابت

قیمت جدید شماره‌های 4 و 5 رقمی مشخص شد

قیمت جدید سرشماره‌های 4 و 5 رقمی استانی و کشور تعیین شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

موبایل بدهکاران چه زمانی قطع می‌شود؟

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبات خود دستورالعمل شفافی درباره پرداخت مبالغ کارکرد تلفن ثابت و همراه تصویب کرده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

بازار سیاه موبایل به سبک جدید

قیمتهای بالا برای سیم کارتهای رند تلفن همراه داستان تازه‌ای نیست و طی سالهای گذشته بارها در این باره صحبت شده اما شاید قیمتهای چند ده میلیونی به بهانه واگذاری سیم‌کارتهای متناسب با نام افراد موضوع به نسبت جدیدتری باشد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

90 درصد ایرانی‌ها موبایل در جیب دارند

مالکیت سیم‌کارت براساس قوانین برای افراد زیر 18 سال ممنوع است اما با این وجود در میان جمعیت 75 میلیونی ایران تا پایان خرداد ماه امسال بیش از 70 میلیون و 864 هزار نفر دارای سیم‌کارت‌های فعال تلفن همراه بوده‌اند.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

تعرفه‌های تلفن ثابت دوباره تغییر می‌کند؟

چند ماهی از اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت و به دنبال آن تغییر تعرفه‌های تلفن می‌گذرد و حال از علاقمندی برای بازگشت تعرفه ها به حالت قبل از همکدی خبر داده می شود.

ادامه مطلب

اپراتورمجازي

اپراتورهای برتر تلفن ثابت و سیار اعلام شدند

نتایج ارزیابی سال 1393 اپراتورهای تلفن ثابت و سیار اعلام شد.

ادامه مطلب

تلفن

چرا هنوز مزاحم تلفنی زیاد است؟

مزاحمت تلفنی از جمله مشکلاتی است که اغلب آنهایی که به تلفن ثابت یا همراه دسترسی دارند حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند. با این حال به نظر می رسد در این زمینه با خلاء قوانین بازدارنده مواجهیم.

ادامه مطلب

كارت تلفن

خداحافظی با کارت تلفن 2000 تومانی

کارت‌های تلفن که از سال گذشته در بازار کمیاب و در موارد متعدد حتی نایاب شده‌اند از چندی پیش وارد فاز جدید شده و بر این اساس دیگر در بازار کارت تلفن 2000 تومانی ارائه نمی شوند.

ادامه مطلب

بازار

شرایط ثبت شماره واحد‌های تجاری در 118

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران از امکان ثبت شماره‌های تلفن تجاری در 118 خبر داد و میزان هزینه این کار را در طول ماه کمتر از 4000 تومان اعلام کرد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

حجم مکالمات مجاز بین‌الملل ۳۰ درصد افزایش یافت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخش زیادی از ترافیک قاچاق که روی سیم‌کارت‌های بی‌هویت و خطوط E1 انجام می‌شود، شناسایی و مسدود ‌شده‌ است.

ادامه مطلب