یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
توسعه-اينترنت
پهناي باند

انتقاد از توسعه اينترنت و پهناي باند

برخي کارشناسان بر اين باورند که افزايش پهناي باند اينترنت که سبب شده امروز تصاوير و ويديوها بعضا بدون دغدغه‌ي سرعت قابل تماشا شوند، مرهون اقدامات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و سازمان‌هاي متبوع آن است اما با وجود اين برخي هم معتقدند اين افزايش پهناي باند تنها دغدغه اين وزارتخانه بوده و به نوعي اين اقدام را زير سوال مي‌برند.

ادامه مطلب

واعظي - روحاني

روحانی در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و بین المللی:

توسعه اینترنت و پیگیری شبکه ملی اطلاعات از افتخارات این دولت است

رییس جمهوری در نشست خبری امروز گفت: درطول دولت یازدهم ، ۲۵ هزار روستا به اینترنت وصل شد و یکی از افتخارات دولت این است که مسأله اینترنت را توسعه داده و شبکه ملی اطلاعات را پیگیری می‌کند.

ادامه مطلب

خريد اينترنتي - تجارت الکترونيک

رشد سالانه ۶۰ درصدی خرید آنلاین در ایران با توسعه اینترنت

به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کرده اند و خرید آنلاین ایرانی ها از فروشگاه های اینترنتی سالانه به طور متوسط ۶۰ درصد افزایش می یابد.

ادامه مطلب

شهرياري

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی مطرح کرد

سه پروژه کلیدی پیش‌نیاز توسعه اینترنت

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد: توصیه‌ام به مسئولان این است که سه پروژه کلیدی شبکه ملی اطلاعات، احراز هویت در فضای مجازی و پالایش محتوای فاسد را انجام دهند سپس به جای 3G، فناوری 10G را بیاورند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مسئول راهبری USO:

مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به ۱۸ هزار روستا برگزار می‌شود

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) از دریافت پاکت پیشنهادات مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به ۱۸ هزار روستای بالای ۱۰ خانوار فاقد این امکان در کشور، همزمان با‌ نیمه شعبان در دوم خرداد، خبر داد.

ادامه مطلب