شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
حفره-امنيتي
موس - کاربر - کامپيوتر

موس های بی سیم دروازه هکرها

یک شرکت آمریکایی فعال در عرصه امنیت سایبری می گوید که موس های بدون سیم، می توانند خطرات جدی امنیتی برای کاربرانشان داشته باشند.

ادامه مطلب

اينترنت

دورزدن پروتکل امنیتی اینترنت با سوءاستفاده از آسیب پذیری جدید

محققان امنیتی مجموعه‌ای از چند آسیب پذیری خطرناک را شناسایی کرده‌اند که با استفاده از آنها می‌توان پروتکل امنیتی HTPPS را دور زد و از کاربران جاسوسی کرد.

ادامه مطلب

اندرويد

صنعت موبایل بروزرسانی امنیتی ماهانه برای اندروید را جدی تر خواهد گرفت!

حدود دو هفته پیش و در سیستم عامل اندروید مشخصات یک نقص امنیتی بسیار خطرناک به نام Stagefright منتشر شد که هر گوشی هوشمندی را از نسخه 2.2 در معرض خطر قرار می دهد. البته این نقص مدتها پیش به اطلاع گوگل رسیده بود، اما به هر دلیل هیچ اقدام جدی در رابطه با آن صورت نگرفت. نتیجه اینکه با سر و صدایی که به راه افتاد، شرکت های موبایل سازی به فکر افتادند کمی از راهکار سنتی خود برای بروزرسانی هر از گاهی فاصله گرفته و در بازه های زمانی مشخص دستکم برای موارد امنیتی بروزرسانی های ضروری را ارائه دهند.

ادامه مطلب

تلگرام

کشف حفره امنیتی تلگرام توسط هکر ایرانی

یک هکر کلاه سفید ایرانی مدعی شده که حفره امنیتی نرم افزار پیام رسان تلگرام را کشف کرده است.

ادامه مطلب

هارت بليد

«هارت‌بليد» و کاربران بي‌دفاع اينترنت

براي مقابله با حفره امنيتي خطرناک «هارت‌بليد» تغيير کلمه عبور کافي نيست چرا که به گفته کارشناسان امکان سرقت پسورد جديد هم وجود دارد.

ادامه مطلب

ايميل

همه کاربران کلمه عبور ايميل خود را تغيير دهند

به تازگي محققان گوگل و يک شرکت فنلاندي حفره امنيتي جديدي را در اينترنت کشف کرده‌اند که کلمه عبور بسياري از حساب هاي کاربري ايميل کاربران را در سراسر جهان تهديد مي کند.

ادامه مطلب