یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رسانه‌هاي-اجتماعي
رسانه هاي اجتماعي

آشنایی با انواع رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی را می توان در هشت گروه دسته‌بندی کرد. شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، پادکست‌ها، فروم‌ها، کامیونیتی‌های محتوایی، میکرو بلاگ‌ها،اپلیکیشن های پیام رسان.
علاوه بر این‌ها برخی سایت‌های «دنیای مجازی» از قبیل سکند‌لایف (Second Life) هم گونه دیگری از رسانه‌های اجتماعی هستند که در سال‌های آینده گسترش بیشتری خواهند داشت.

ادامه مطلب

خريد اينترنتي - تجارت الکترونيک

رسانه‌های اجتماعی سودآورترین راه برای فروش آنلاین

شاید رسانه‌های اجتماعی هنوز سهم کوچکی در تجارت آنلاین دارند اما تاثیر آنها را نمی‌توان کتمان کرد. خرده‌فروشی از طریق رسانه‌های اجتماعی با سرعتی بیش از فعالیت‌های دیگر شبکه‌های آنلاین رو به رشد است.

ادامه مطلب