شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
رضواني
رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

هوواوی به تعهدات خود پایبند است

معاون رگولاتوری گفت: بیانیه هوواوی بیانگر آن است که این شرکت تعهدات خود را به سرانجام خواهد رساند و پشتیبانی آنها را نیز برعهده می گیرد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

تعداد مشترکان وایمکس در کشور دو برابر شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت‌های دارای پروانه ارایه خدمات ارتباطات بی‌سیم مبتنی ‌بر فناوری وایمکس از ابتدای سال تاکنون در تعداد مشترکین 131.5درصد و در مقدار پهنای باند فروخته شده 182.5 درصد رشد داشته‌اند.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت سازمان رگولاتوری:

اینترنت نامحدود و تعرفه‌های آن یکسان می‌شود

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت های ارایه کننده اینترنت باید تعرفه های پیشنهادی خود را برای اینترنت نامحدود به رگولاتوری اعلام کنند، تا رگولاتوری با بررسی آنها تعرفه واحدی را برای این منظور تصویب کند.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

با رای دادگاه وایمکس شرکت لایزر از امروز قطع می شود

براساس رای دادگاه عمومی تهران و تایید آن در دادگاه تجدید نظر استان تهران ادعای شرکت لایزر مبنی بر عدم شمول مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص آن شرکت رد شد. به این ترتیب این شرکت مجاز به ارایه خدمات بی سیم نیست.

ادامه مطلب

رضواني

معاون رگولاتوری:

موبیلیتی وایمکس خردادماه 92 ارایه می شود

معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: تاخیر اپراتور سوم ارتباطی به اپراتورهای وایمکس ندارد و آنها در زمان مقرر خود (دو سال پس از آغاز فعالیت اپراتور سوم) می توانند از قابلیت موبیلیتی این سرویس استفاده کنند.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات خبر داد:

فردا تفاهم نامه همکاری پایش و کنترل بازار ICT تبادل می شود

تفاهم نامه ای به منظور پایش و کنترل بازار سرویس های ICT تدوین شده که صبح فردا با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، بازرگانی و فرمانده نیروی انتظامی، میان سازمان های دست اندرکار این حوزه به امضاء خواهد رسید.

ادامه مطلب

رضواني

اخطار به شریک خارجی ایرانسل

رگولاتوری: «ام تی ان» درباره مشترکان ایرانی اش غلو نکند!

به گفته معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات، به شرکت ام تی ان شریک خارجی اپراتور دوم تلفن همراه اخطار داده شده است که در خصوص تعداد مشترکان خود در ایران آمار خلاف واقع ارایه نکند.

ادامه مطلب

رضواني

رضوانی:

تمامی خدمات اپراتورهای تلفن همراه مشمول تسهیم درآمد 1/28 درصدی با دولت است

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: همراه اول و ایرانسل موظف به پرداخت 1/28 درصد از درآمد تمامی سرویس های خود از جمله پیامک، GPRS، MMS و مکالمه به دولت هستند.

ادامه مطلب

رضواني

سازمان تنظیم مقررات رسما اعلام کرد:

نه همراه اول سقف مشترک دارد، نه ایرانسل

به گفته معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، رادیویی هیچ کدام از اپراتورهای همراه اول و دوم تلفن همراه دارای سقف تعداد مشترک نیستند.

ادامه مطلب

رضواني

تاخیر در پروژه اپراتور سوم ربطی به ارایه مجوز موبیلیتی وایمکس ندارد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که با توجه به تاخیر اپراتور سوم در انجام تعهدات و ارایه سیم‌کارت‌هایش، آیا ارایه مجوز موبیلیتی برای اپراتورهای وایمکس نیز با تاخیر مواجه می شود گفت: ارایه مجوز موبیلیتی و زمان آن در پروانه آورده شده و تاخیر این اپراتور منجر به تاخیر در ارایه آن مجوز نمی شود و به هم ربطی ندارد.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...