سه شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴
سازمان-تنظيم-مقررات
اينترنت

سازمان نصر تهران، تاکيد کرد:

لزوم بازنگري در پروانه‎ي شرکت‎هاي PAP

رئيس سازمان نصر تهران و اعضاي کميسيون اينترنت و انتقال داده با معاون بررسي هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ديدار کردند.

ادامه مطلب

پيامك

چگونه از شر پیامکهای تبلیغاتی خلاص شویم

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از تاکید وزیر ارتباطات برای ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی خبر داد و تاکید کرد: برای رهایی از پیامک‌ها تبلیغاتی می‌توان آنها را حذف کرد بدون آن که پیامک‌های ضروری مانند پیامک‌های بانک قطع شود.

ادامه مطلب

رگولاتوري

افتتاح چهار طرح‌ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی

چهار طرح از طرح‌های سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی با حضور وزیر ارتباطات رسما افتتاح شد.

ادامه مطلب

رضواني

توضيحات رگولاتوري درباره افزايش نرخ مکالمات ايرانسل

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: افزايش نرخ مکالمات و پيامک سيم کارتهاي اعتباري ايرانسل از اول مردادماه و مطابق چارچوب مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي صورت گرفته است.

ادامه مطلب

اينترنت

برترین خدمات دهندگان ADSL معرفی شدند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کنندگان برتر خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه اول سال ???? را معرفی کرد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون رگولاتوری خبر داد:

فعالیت شرکتهای متخلف اینترنتی تعلیق می شود

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از تعلیق فعالیت برخی شرکتهای اینترنتی خبر داد.

ادامه مطلب

ict

تخلفات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات درسال 1392

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش 50 درصدی تخلفات حوزه فناوری اطلاعت و ارتباطات در سال 92 خبر داد و اظهار کرد: در سال 92 در مجموع 138 مرکز ICT مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته که از میان آنها 38 مورد تخلف مشاهده شده است.

ادامه مطلب

عميديان

رییس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد

بازگشت 17 میلیارد ریال به جیب کاربران

معاون وزیر ارتباطات از بازگرداندن 17 میلیارد ریال به عنوان مبالغی که از سوی شرکت‌های مختلف تخلف شده به حساب کاربران خبر داد.

ادامه مطلب

سازمان تنظيم مقررات

نتایج ارزیابی سالانه اپراتورهای حوزه ICT اعلام شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی پس از ارزیابی اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اعلام نتایج آن به صورت دوماه یکبار و شش ماهه، این بار نتایج ارزیابی سالانه این اپراتورها را اعلام کرد.

ادامه مطلب

پاسخگويي به شکايات

نحوه ثبت و پیگیری شکایت در سامانه شکایات حوزه ICT

در صورتی که از اپراتور دارنده پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شکایتی دارید پس از ثبت شکایت در سایت سازمان، موضوع به اپراتور منعکس می‌شود.

ادامه مطلب