یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
سازمان-نظام-صنفي
محمدباقر اثني‌عشري

مهاجرت به اينترنت موبايل به صلاح نيست

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، مهم‌ترين علت مهاجرت کاربران از اينترنت ثابت به موبايل را قيمت پايين ديتاي اپراتورها دانست و گفت: با توجه به تعرفه پايين موبايل، مردم ترجيح مي‌دهند از اينترنت موبايل استفاده کنند اما اين موضوع در درازمدت خوب نيست.

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفي

ديدار اعضاي هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه اي با وزير ارتباطات

در ديدار اعضاي هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه اي و وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، نحوه مواجهه صنعت ارتباطات و فناوري اطلاعات با تحريم ها در دستور کار قرار گرفت.

ادامه مطلب

رضا نژاد

لزوم شناسنامه‌دار کردن کالاهاي ICT

دبير سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران با اشاره به لزوم شناسنامه‌دار کردن کالاهاي ICT براي آگاهي از ويژگي‌هايي که در سطح کشور دادوستد مي‌شوند، يکي از موانع اين پروژه را تعدد متولي‌ در اين حوزه دانست و گفت: براي کاهش هزينه‌هاي اين پروژه بهتر است به جاي بازتعريف استانداردها، از نظام‌هاي استاندارد بين‌المللي استفاده شود.

ادامه مطلب

کريمي

برای تفکیک تعرفه اینترنت باید IPها تفکیک شوند

رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با تاکید بر لزوم قانونی تفکیک اینترنت داخل از بین‌الملل با مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در عین رعایت درآمدهای بخش خصوصی، تجهیزات لازم و همچنین داشتن لیستی برای تفکیک IP مشتریان را از ضروریات اجرایی شدن این مصوبه دانست.

ادامه مطلب

فيبر نوري

انحصار جديد در اينترنت کشور در راه است/ اين بار دسترسي به فيبر نوري

رييس سازمان نظام صنفي رايانه اي هشدار داد: در صورت تمديد انحصار 5 ساله تنها اپراتور فيبر نوري، براي ورود شرکت آفريقايي MTN، انحصار جديدي در بازار اينترنت ايجاد خواهد شد که در نتيجه آن فاتحه سرمايه‌گذاري در صنعت ICT را بايد خواند.

ادامه مطلب

نظام صنفي

«تبسم» شعار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران توسعه فضای کسب و کار، برناپروری، ساماندهی و مشارکت صنفی را شعار این سازمان و عملکرد بر اساس قوانین و مقررات را از فعالیت‌های آن اعلام کرد.

ادامه مطلب

باندپهن

سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران:

مشکل پهنای باند و تحویل ظرفیت نداریم

عضو سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران گفت: تا پارسال مشکل تامین پهنای باند و تحویل ظرفیت را داشتیم اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده و تحویل ظرفیت به روز انجام می شود.

ادامه مطلب

رگولاتوري

جمع آوري نظرات بخش خصوصي براي بازنگري پروانه فعاليت حوزه اينترنت

رييس سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور به همراه تني چند از مديران و همکاران سازمان با رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و معاونان پيرامون همکاري دولت و بخش خصوصي ديدار و گفت وگو کردند.

ادامه مطلب

سازمان نظام صنفي رايانه اي

جمع آوری نظرات بخش خصوصی برای بازنگری پروانه فعالیت حوزه اینترنت

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به همراه تنی چند از مدیران و همکاران سازمان با رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونان پیرامون همکاری دولت و بخش خصوصی دیدار و گفت وگو کردند.

ادامه مطلب

جرايم اينترنتي

نایب رییس اسبق سازمان نظام صنفی رایانه ای:

پهنای باند فعلی، تنها برای چک کردن ایمیل مناسب است

نایب رییس اسبق سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید براینکه پهنای باند اینترنت موجود در کشور برای ارایه سرویس های مبتنی بر اینترنت و توسعه تجارت الکترونیکی با ضعف و محدودیت همراه است، اعلام کرد: پهنای باند فعلی که در اختیار کاربران قرار گرفته، تنها برای چک کردن ایمیل مناسب است.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...