یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
سلامتي
اينترنت - لپ تاپ - کسب و کار

اینترنت می‌تواند شما را غمگین و افسرده کند

با رعایت چند نکته جزئی، می‌توانید کاری کنید که شبکه‌های اجتماعی باعث افسرده شدن شما نشوند.

ادامه مطلب

شهر - آلودگي نوري

آیا قرارگیری بی‌وقفه در معرض نور مصنوعی به بدن انسان آسیب جدی وارد می‌کند؟

همواره درباره‌ی به هم ریختن چرخه‌ی طبیعی بدن انسان موارد زیادی گفته شده است. یکی از این به‌هم‌ریختگی‌ها مربوط به چرخه‌ی طبیعی قرارگیری انسان در معرض نور و تاریکی است که برای افراد این عصر به مقدار زیادی اتفاق می‌افتد. بر خلاف تصور رایج، پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که قرار گرفتن در معرض نور بیش از حد نرمال، باعث بروز آسیب‌های جدی در بدن می‌شود.

ادامه مطلب

سندرم کارپال

کارمندان مراقب اين بيماري باشند

سندرم تونل کارپال (CTS) يک اختلال مربوط به اعصاب است که بيشتر در کارمندان و افرادي که براي ساعت‌هاي طولاني پشت ميز مي‌نشينند و با رايانه کار مي‌کنند ديده مي‌شود و احتمال بروز آن در زنان سه برابر مردان است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - آنتن - دکل

سازمان بهداشت جهانی:

افزایش آنتن‌های BTS امواج مضر موبایل را کاهش می‌دهد

سازمان بهداشت جهانی گزارش داد: هر چه فاصله دستگاه‌های موبایل از آنتن‌های BTS بیشتر باشد، میزان توان‌دهی گوشی‌های موبایل بیشتر می‌شود. زیرا گوشی‌ برای پیدا کردن آنتن مجبور است توان بیشتری ارسال کند.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي - پيام رسان

هشدار محققان:

نوتیفیکیشن ها استرس زا هستند

محققان هشدار دادند که نوتیفیکیشن های پیام های الکترونیکی منبع استرس هستند و غیرفعال کردن این سیستم برای سلامتی مفید است.

ادامه مطلب

موبايل

آیا اپلیکیشن‌های تندرستی مفید هستند؟

در حال حاضر اپلیکیشن یا برنامه‌های زیادی درباره سلامتی در بازار موبایل وجود دارند؛ برخی میزان خواب کاربر را ثبت می‌کنند یا تناسب اندام وی را می‌سنجند، کالری مصرفی را اندازه می‌گیرند و تعداد قدمهای وی را می‌شمارند. اما کاربران راجع به آنها چه نظری دارند و آیا همه آنها واقعا مفید هستند؟

ادامه مطلب

تلفن همراه

پیش از خرید تلفن همراه دقت کنید

خطر تشعشع حتی در برندهای معروف

بنا بر برخی آمار، بیش از 90 درصد بازار موبایل کشور از طریق واردات قاچاق است و در این میان خریداران اغلب هنگام خرید توجه چندانی به بحث ایمنی و سلامت گوشی ندارند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - سلامتي

مضرات خیره شدن طولانی مدت به گوشی موبایل برای سلامت جسم شما

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز به ندرت از معشوق ازلی – ابدی خود یعنی گوشی موبایلشان دل می کنند؟ آیا ساعت های متمادی از روز خود را همانند مجسمه ی ابولهول خیره به تلفن همراهتان سپری می کنید و از طریق آن به بازی کردن، رد و بدل نمودن پیغام و وب گردی می پردازید؟! اگر این چنین است بهتر است اندکی دست نگه دارید و از روا داشتن ظلم و ستم بیشتر به بدنتان پرهیز کنید.

ادامه مطلب

اينترنت

84 درصد از نوجوانان اطلاعات سلامتي را از اينترنت دريافت مي کنند

يک تحقيق جديد نشان مي دهد که از هر پنج نوجوان چهار نفر و يا به عبارتي 84 درصد از نوجوانان اطلاعات سلامتي را از اينترنت کسب مي کنند.

ادامه مطلب

اپليکيشن

بازی کنید و دانسته‌هایتان را افزایش دهید

اپلیکیشن های بسیاری در حوزه سرگرمی تولید و عرضه می شوند که برخی از آنها علاوه بر جنبه سرگرمی می توانند به افزایش دانسته های کاربران کمک کنند.

ادامه مطلب