شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
سود
مخابرات

تقسیم سود 416 ریالی برای مخابرات ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز برگزار و مبلغ 416 ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران به سهامداران اختصاص داده شد.

ادامه مطلب

telecom egypt

سود خالص شرکت مخابرات مصر در سه ماهه سوم سال 21درصد افت کرد

سود خالص شرکت مخابرات مصر که انحصار تلفن ثابت این کشور را در دست دارد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به خاطر رکود اقتصادی ناشی از ناآرامی‌های این کشور 21 درصد افت داشت.

ادامه مطلب

etisalat

سود اتصالات در سه ماهه‌ سوم امسال به 468 میلیون دلار رسید

به علت افزایش سریع‌تر هزینه‌های بهره‌برداری نسبت به درآمدها سود شرکت مخابراتی اتصالات امارات در سه‌ماهه‌ سوم امسال 1 درصد افت کرد و به 1.72 میلیارد درهم (468 میلیون دلار) رسید.

ادامه مطلب

gcc

شرکت‌های مخابراتی خلیج فارس با نرخ‌های پایین‌تر به سودآوری بهتر می‌رسند‌

شدت رقابت، توقع فزآینده‌ مصرف‌کنندگان و افول بالندگی از موانع فراروی بهره‌برداران مخابرات در سراسر جهان است. بهره‌برداران مخابرات در منطقه خلیج فارس نیز که با همین مشکلات روبرو هستند تاکنون به ابتکارهای کوتاه‌مدت دست می‌زده‌اند اما اکنون برای مقابله با چالش‌های آینده به سراغ طرح‌های مدیریت جامع هزینه‌ها، مهندسی مجدد فرآیندها و تجدید ساختار زنجیره‌ ارزش رفته‌اند.

ادامه مطلب

mtn

سود ام‌تی‌ان در ایرانسل 12.1 درصد افزایش یافت

گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد که در آمد نیم‌سال نخست سال جاری میلادی این گروه با رشد 1 درصدی به 56.5 میلیارد راند (معادل 7.9 میلیارد دلار ) رسید که عمدتا ناشی از رشد قوی درآمد ام‌تی‌ان در آفریقای جنوبی و ایران بوده است که به ترتیب برابر 5.9 و 12.1 درصد بود. رشد درآمد ام‌تی‌ان در غنا منفی و در نیجریه نیز برابر صفر بود.

ادامه مطلب

بحرين

سود مخابرات بحرین در نیمه‌ نخست امسال 17 درصد افت داشت

طبق اعلام شرکت مخابرات بحرین(بتلکو) سود خالص قابل پرداخت به سهامداران این شرکت در شش ماه نخست سال 2011 با افت سالانه 17 درصد به 38.8 میلیون دینار بحرین(102.9 میلیون دلار) رسید و درآمد خالص این شرکت هم با افت 3 درصدی به 127.2 میلیون دینار رسید.

ادامه مطلب

خليج فارس

شرکت‌های مخابراتی منطقه خلیج فارس دچار کاهش سود شده‌اند

اکثر شرکت‌های مخابراتی منطقه‌ خلیج فارس، به ویژه انحصارداران سابق در سه ماهه‌ دوم سال جاری میلادی دچار دوره‌ای دیگر از افت سود شدند که ناشی از اشباع بازارهای داخلی و زیان کردن شاخه‌های خارجی‌شان بوده است.

ادامه مطلب

صدوقي

سود شرکت در سه ماهه او ل امسال 334 ميليارد تومان بود

مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ايران درباره‌ رقم سود شرکت در سه‌ ماهه اول سال جاري گفت: سود شرکت در سه ماهه او ل امسال 334 ميليارد تومان بود.

ادامه مطلب

مخابرات

بزرگترین شرکت بورس 43 تومان سود به هر سهم داد

سومین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی دیروز (یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه) با حضور 23/90 درصد سهامداران در حالی پس از 12 روز از مجمع شرکت ارتباطات سیار ایران آغاز شد که بسیاری از سهامداران خرد و کلان نسبت به تعدیل سود سهام شرکت ارتباطات سیار ایران به دلیل اختلاف نظر سازمان رگولاتوری و شرکت مخابرات در خصوص حق السهم دولت از محل درآمد SMS، MMS و GPRS اعتراض داشتند که به گفته اکثریت سهامداران خدمات ذکر شده به هیچ وجه جزو درآمد VOICE مخابرات محسوب نمی‌شود و اینکه سازمان تنظیم مقررات به جای 5 درصد، خواهان دریافت مبلغ 1/28 درصد از درآمد بزرگ‌ترین شرکت بورسی ایران است، پذیرفتنی نیست.

ادامه مطلب

HTC

سود اچ‎تی‎سی در سه ماهه نخست سال جاری دو برابر شد

اچ‎تی‎سی تایوان گزارش کرد که سود آن در سه ماهه اول سال جاری دو برابر شده و به 517 میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که درآمد این شرکت 175 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و به 3.5 میلیارد دلار رسیده است.

ادامه مطلب