شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
سيار
Protesters

اعتراضات انتخاباتی ترافیک ارتباطات سیار روسیه را چند برابر کرد

در جریان اعتراضات انتخاباتی روسیه ترافیک ارتباطات صوتی شبکه ام‌تی‌اس ده برابر و ترافیک ارتباطات داده‌ای آن پنج برابر شد.

ادامه مطلب

a

رواج 3G به رشد درآمد ارتباطات داده‌ای سیار در خاورمیانه شتاب می‌دهد

طبق گزارش گروه تحلیلی میسون بهره‌برداران خاورمیانه و آفریقای شمالی(منا) در حال گذار از ارتباطات صوتی به داده‌ای هستند و در سال 2016 سهم خطوط نسل سوم به 84درصد کل خطوط می‌رسد به طوری که درآمد خدمات غیرصوتی در سال 2016 به 30 درصد می‌رسد که دوبرابر سال 2010 است.

ادامه مطلب

mma

انجمن بازاریابی سیار خط‌مشی برنامه‌هایش را منتشر کرد

انجمن بازاریابی سیار(ام‌ام‌ای) خط‌مشی حریم برنامه‌های سیار را منتشر کرد که رهنمودهایی درباره‌ رسیدگی به مسایل اصلی حریم خصوصی و پردازش‌های داده‌ای بسیاری از برنامه‌های سیار است.

ادامه مطلب

mbl

بازار تبلیغات سیار اروپا طی 90 روز 46 درصد رشد کرد

طبق گزارش شرکت تبلیغات سیار اینموبی(InMobi) تبلیغات سیار در اروپا رشد چشمگیری داشته است و فقط طی 90 روز 46 درصد رشد کرده است.

ادامه مطلب

mi

رشد بازار زیرساخت اینترنت سیار به 24 درصد در سال رسید

طبق داده‌هایی که گروه تحقیقاتی سینرژی به تازگی منتشر کرده است رشد سالانه‌ بازار زیرساخت اینترنت سیار 24 درصد است و این شاخص برای دو بخش کلیدی آن بیش از 40 درصد است.

ادامه مطلب

zain

زین عراق بابت خطوط سیار فاقد مجوز 262 میلیون دلار جریمه شد

صفاالدین ربیعی، رییس هیات امنای کمیسیون ارتباطات و اطلاعات عراق اعلام کرد: شرکت زین 5 میلیون خط سیار فاقد مجوز صادر کرده است و به همین دلیل این کمیسیون 262 میلیون دلار جریمه برای این شرکت در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

مخابرات

راه حلی ساده برای کاهش 550 میلیون دلار هزینه سالیانه برای شبکه های سیار

شرکت‌های ارتباطات سیار می‌توانند با خاموش کردن ایستگاه‌های پایه اضافی در ساعات غیر اوج در هزینه‌های بهره‌برداری (اپکس) صرفه‌جویی کنند.

ادامه مطلب

مصر

رشد سالانه‌ فراخ‌باند سیار مصر بیش از 200 درصد است

به رغم محدویت‌هایی که در ناآرامی‌های سیاسی و اجتماعی سال 2011 به اوج خود رسید مصر یکی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای اینترنت آفریقا از لحاظ شمار کاربران، پهنای باند بین‌المللی و عرضه‌ خدمات است.

ادامه مطلب

تلفن

ارزش تراکنش‌های سیار جهان در سال 2015 از مرز یک تریلیون دلار می‌گذرد

طبق تازه‌ترین پیش‌بینی گروه یانکی(­Yankee) ارزش تراکنش‌های سیار جهان از 241 میلیارد دلار در سال 2011 به بیش از 1 تریلیون دلار در سال 2011 می رسد که نشانگر رشد ترکیبی سالانه‌ 56 درصد است.

ادامه مطلب

پول

کاپکس بهره‌برداری سیار به 119 میلیارد دلار در سال جاری می‌رسد

به گزارش گروه تحقیقاتی ای‌بی‌آی (ABI) هزینه‌کرد سرمایه‌ای (کاپکس) بهره‌برداران تلفن همراه جهان در سال 2011 با 5 درصد رشد به 119 میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...