شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شارژر
تلفن همراه - باتري - باطري

6 باور رایج غلط کاربران در مورد باطری گوشی های هوشمند

یکی از مسائلی که همواره در بین کاربران موضوعی قابل بحث بوده و نظرات در مورد آن بسیار متفاوت بوده است بحث های در مورد باطری گوشی های هوشمند، نحوه ی شارژ کردن و مسائلی از این قبیل بوده است. در واقع با اغراق میتوان گفت به اندازه ی تعداد کاربران گوشی های هوشمند در این مورد ، نظر و عقیده وجود دارد اما در این میان بعضی از باور های اشتباه به شدت رایج هستند به طوری که اکثر کاربران کاملا به این نظرات باور دارند.

ادامه مطلب

شارژ

با فناوری Super VOOC جدید کمپانی اوپو گوشی خود را در 15 دقیقه شارژ کنید!

امروز کمپانی اوپو مراسم ویژه ای را در MWC 2016 برگزار کرد و همان طور که پیش بینی میشد از یک فناوری جدید در زمینه ی شارژ فوق سریع رونمایی کرد.این فناوری با محصولات اوپو بهینه سازی شده است و طبق گفته ی این شرکت قصد ندارند برای محصولات دیگر کمپانی ها نیز آن را ارائه دهند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - شارژر

هشدار درباره شارژ‌رهای غیراستاندارد

گفته می‌شود استفاده از شارژ‌رهای غیراستاندارد و حتی شارژر‌هایی که متعلق به برندهای متفاوت از برند گوشی تلفن همراه است، می‌تواند آسیب‌های متعددی برای گوشی به دنبال داشته باشد.

ادامه مطلب

فناوري - شارژر - تلفن همراه

لیوان چند منظوره به بازار می آید؛

شارژ تلفن همراه با لیوان هوشمند محقق ایرانی

محقق ایرانی دانشگاه RMIT استرالیا لیوان هوشمندی را طراحی کرده است که می تواند دمای نوشیدنی را طبق میل کاربر خود تنظیم و همچنین به عنوان یک شارژر عمل کند.

ادامه مطلب

مانيتور - تلفن همراه

نمایشگاه CES 2016 :

با مانیتورهای جدید Dell گوشی خود را بدون سیم شارژ کنید

امروز کمپانی Dell در نمایشگاه CES دو مدل از مانیتورهای جدید خود را رونمایی کرد. شاید در نگاه اول با توجه به کمپانی های بزرگی که در این زمینه فعالیت می کنند نتوان شانس زیادی برای Dell قائل شد اما یکی از مانیتورهای این شرکت دارای ویژگی جالبی است که می تواند آن را به انتخاب بسیاری از خریداران تبدیل کند.

ادامه مطلب

شارژر

با ابداع جدید ژاپنی ها موبایل خود را با آب جوش شارژ کنید

شرکتی ژاپنی شارژری ساخته که با قرار گرفتن در ظرفی از آب جوش گرمای آب را به جریان الکتریسیته لازم برای تلفن همراه یا تجهیزات کوچک دیگر تبدیل می‎کند.

ادامه مطلب

شارژر بيسيم

ارزش بازار شارژکننده‌های بی‌سیم در سال 2011 رو به افزایش است

کاربران خسته از سیم‌ها به شارژکننده‌های بی سیم روی آورده‌اند و همین سبب می‌شود تا به گزارش گروه تحقیقاتی آی‌اچ اس آیسپلای درآمد فروش چنین محصولاتی در سال 2011 میلادی 616 درصد افزایش یابد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

استاندارد تولید یک شارژر برای تمام تلفن‌های همراه تدوین شد

دو مرجع تدوین استاندارد اروپا یعنی CEN-CENELEC و ETSI استاندارد جدیدی برای شارژکننده‌ فراگیر تلفن همراه تصویب کردند. پیش از این گوشی‌سازان اصلی جهان در ژوئن 2009 در مورد حرکت به سوی ارایه‌ شارژکننده‌ای یک‌دست به توافق رسیده بودند.

ادامه مطلب