شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شبکه-هاي-مجازي
جهرمي

شبکه هاي مجازي يکي از راههاي شنيدن بي واسطه حرف مردم است

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به اينکه بايد سهمي از اقتصاد فضاي مجازي دنيا را تصاحب کنيم، گفت: لازم است مسوولان حرف هاي مردم را بشنوند و شبکه هاي اجتماعي مي توانند حرف مردم را بي واسطه برسانند.

ادامه مطلب

يوتوب

یوتوب یکی دیگر از ویژگی های آزاردهنده ویدیویی خود را کنار گذاشت

گوگل امروز اعلام کرد کادرهای متن حاشیه نویسی (annotation) که برای ایجاد لینک به یک ویدیوی دیگر یا ارائه پیام های مرتبط با ویدیو در سرویس یوتوب ارائه می شد را غیرفعال می سازد.

ادامه مطلب

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

فيسبوک، گوگل و توييتر در جهت حذف تبليغات کلاهبرداري

احتمالا در تجربه هاي اولتان از اينترنت با ايميل ها و تبليغات عجيب و غريب برخورد داشته ايد. همه مي دانند که اينترنت دنيايي حيرت انگيز و پر از اتفاقات جالب است اما آيا واقعا هر چه در آن گفته مي شود حقيقت دارد؟

ادامه مطلب

توييتر

تلاش توییتر برای افزایش امنیت

توییتر در حال تست ویژگی جدیدی است که می‌تواند شما را از محتوای آزاردهنده در پروفایل مطلع کند.

ادامه مطلب

هشدار مبدع وب به فيس‌بوک و گوگل

هشدار مبدع وب به فيس‌بوک و گوگل در مورد اخبار جعلي

تيم برنرز لي مبدع وب به مديران سايت‌هاي بزرگي همچون فيس‌بوک و مايکروسافت در مورد تبعات انتشار گسترده اخبار جعلي در فضاي مجازي هشدار داد.

ادامه مطلب

واعظي

هيچ نرم‌افزاري جايگزين تلگرام نمي‌شود/شبکه "توانا" در حال اجراست

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به اين سوال که شنيده شده قرار است، نرم‌افزار سروش جايگزين تلگرام در شبکه‌هاي اجتماعي فضاي مجازي شود، گفت: هيچ نرم‌افزاري جايگزين تلگرام نمي‌شود.

ادامه مطلب

پيام رسان هاي موبايلي

ادعاي ايمن بودن پيام رسان‌هاي موبايلي در برابر ابزار هک سازمان سيا

به دنبال انتشار اخبار متعددي در مورد قابل هک بودن نرم افزارهاي پيام رسان موبايلي مانند واتس اپ، سيگنال، اي مسيج و ... در برابر ابزار هک سازمان سيا، ادعاهايي مطرح شده که اين موضوع را بي اساس مي داند.

ادامه مطلب

توييتر

۴۸ میلیون کاربر توییتر روبات هستند

محققان کشف کردند ۱۵ درصد یا ۴۸ میلیون حساب های کاربری توییتر روبات هستند و فقط ۳۱۹ میلیون کاربر فعال در این سایت وجود دارند.

ادامه مطلب

واتس اپ - اپليکيشن

کاربران واتس اپ احتمالا به زودی می توانند با صاحبان برندها در ارتباط باشند

تا جایی که سرویس های خدمات مشتریان و شبکه های اجتماعی اجازه می دهند، این روزها کاربران اینترنت می توانند به طرق مختلف با کسب و کارها و صاحبان برندها در ارتباط باشند.

ادامه مطلب

تلگرام

دارندگان نیمی از کانال‌های پرمخاطب تلگرام احراز هویت شدند

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از احراز هویت حدود نیمی از کانال‌های تلگرامی با بیش از 5000 عضو، پیرو مصوبه شورایعالی فضای مجازی در این خصوص، خبر داد.

ادامه مطلب