یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
صادق-عباسي-شاهکوه
انتصاب

تغييرات مديريتي در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

با معرفي و صدور احکام جداگانه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دبير شوراي اجرايي فناوري اطلاعات، رئيس جديد پژوهشگاه فناوري اطلاعات، مديرعامل جديد شرکت ارتباطات زيرساخت و عضو جديد هيئت‌مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شدند.

ادامه مطلب

اينترنت - ارتباطات - جهان

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت:

پيش نويس اساسنامه شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل آماده شد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: پيش نويس اساسنامه شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل براي ارائه به هيات دولت آماده شده است.

ادامه مطلب

شاه کوه

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت :

روابط عمومي ها اقدامات انجام شده را صادقانه منعکس کنند

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از روابط عمومي ها خواست که سکوت خود را بشکنند و با اطلاع رساني به موقع و دقيق، نقش کليدي خود را به بهترين نحو ايفا کنند.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

تامين پهناي باند رايگان پيام رسان هاي بومي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به اينکه يک دهم از خط انتقال و ديتاي کشور متکي به استان خراسان رضوي است، گفت: استراتژي شرکت ارتباطات زيرساخت اين است که فعاليت‌هاي ارتباطي را انحصاري نکند تا خدمات با کيفيت و قيمت ارزان ارايه شود.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

ظرفیت اینترنت داخلی تا یک سال آینده 2.5 برابر می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش نزدیک به 2.5 برابری ظرفیت شبکه اینترنت داخلی (IP) و رسیدن به 15 ترابیت برثانیه ظرف یکسال آینده خبر داد.

ادامه مطلب

صادق عباسي شاهکوه

مديرعامل شرکت زيرساخت:

مکالمات بين الملل آزادسازي مي شود/ خروج زيرساخت از انحصار تلفن

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از خروج سرويس مکالمات بين الملل از انحصار اين شرکت و واگذاري ارائه خدمات مکالمات تلفني بين الملل به شرکتهاي خصوصي تا پايان سال خبر داد.

ادامه مطلب

صادق عباسي شاهکوه

با حکمي از سوي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات :

دکتر صادق عباسي شاهکوه مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت شد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حکمي دکتر صادق عباسي شاهکوه را به عنوان مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت کشور منصوب کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

بررسي کاهش قيمت مکالمه در بسته‌ها

معاون رگولاتوري از طراحي بسته‌هاي ترکيبي صوت و ديتاي موبايل براي کاهش هزينه‌هاي مشترکان خبر داد و گفت: اين طرح فعلا در مرحله پيشنهاد است.

ادامه مطلب

اينترنت پرسرعت

قیمتهای جدید اینترنت اعلام شد

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر عرضه اینترنت با سیاست مصرف منصفانه و ارائه سرعت حداقل 512کیلوبیت بر ثانیه گفت: اپراتورها بسته به شرایط و در حوزه رقابتی می‌توانند اینترنت داخلی را تا 10 برابر حدود تعیین‌شده ارائه دهند.

ادامه مطلب

صادق عباسي شاهکوه

معاون رگولاتوری خبر داد:

سرویس های اتصال محور تا 30 درصد تعرفه های فعلی را کاهش خواهد داد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه برای گذار از سرویس های حجمی به سرویس های اتصال محور دو گام در نظر گرفته است، گفت: در گام دوم که ظرف چند ماه آینده اجرا می شود، عملا محدودیت در استفاده از ترافیک داخلی برداشته می شود.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...